Lounge tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 7/3/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    haha, så stor er den altså ikke... men du går ind forbi kaffebaren, lidt frem og til venstre... nede for enden er centret med alt muligt udstyr...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Det var nu mere loungen jeg skal lede efter :)
    Hvor ligger den i forhold til den "normale" guld stue?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men du skal ind i indenrigsterminalen og så går du til venstre måske 50 meter og så er den på venstre hånd på anden sal
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Okay og det er ikke intet problem selvom jeg flyver til London.
    Jeg undlader vel bare at gå igennem international toldfri eller ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Du skal altid igennem samme Security i Oslo, så går du igennem nogle døre til udenrigs uden kontrol! Ellers bliver du bare i indenrigs og besøger den nye lounge.. ingen check af sprut eller noget fra indenrigs til udenrigs...
     
    clager, Nj4220, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    20171105_102700.jpg Sidder her i Guldstuen og spiser en croissant på en paptallerken. Jeg har lige fået en sms fra SAS, at selv om strejken hos Gate Gourmet er slut, så har de kun begrænset catering ombord. Så er der jo godt at SAS har valgt at flyve til Hong Kong fra Stockholm.
     
    PENSIONISTEN, THammer, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Jeg fandtes loungen og træningslokalet.
    Ganske positiv oplevelse af loungen, yderst rummelig, flot indrettet og et bredt udvalg.
    Jeg var på brunch holdet og der blev derfor serveret diverse yoghurts, havregrød, skyr mee müsli og brød m. diverse pålæg.
    Jeg hoppede på brødvognen. Sikkert bakeoff, men i så fald noget af det bedste bakeoff jeg længe har fået og så var det lunt :)
    Derudover havde de en “kaffebar” hvor der stod en barista klar til at lave hvilken som helst kaffe du kunne tænke dig.
    Træningslokalet havde det nødvendige for at få brændt lidt kalorier og energi af inden flyrejsen.
    Pænt og rent og det eneste sted idag, hvor der ikke var en masse folk.
    Jeg fik derfor ikke taget en frygtelig masse billeder, men ved at man kan se dem på vores norske søsterside, samt læse en anmeldelse.
    Kortfattet får den nye lounge thumbs up herfra og skal bestemt besøges når jeg frekventerer Oslo fremfor Guldstuen.
     

    Attached Files:

    PENSIONISTEN, mathiasfe, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Uhh, det ser rasende lækkert ud; de forstår da at kræse om guldkunderne med hårdkogte æg og dåseleverpostej på paptallerkener. I tillæg dertil kan jeg oplyse, at jeg skam også fik serveret lidt lunkent vand i et plastikglas til og fra Paris i weekenden. Joh, der er mange gode grunde til at vælge SAS, og om ikke andet, så er loungen i Paris blevet opgraderet til det bedre. Faktisk på kanten til at være lækker.
     
    SophieHendriksen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  9. janbroe

    janbroe Negative Ghostrider, the pattern is full!

    Beskeder:
    16
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    28
    I disse dage skal man jo nærmest være glad, når man flyver fra en lufthavn, hvor SAS tilbyder adgang til et andet luftfartsselskabs lounge... Kommer til at tilbringe eftermiddagen i Lufthansa loungen i Heathrow (Business Lounge; ikke Senator, desværre!) hvor man spiser sin mad fra rigtige tallerkener og drikker af rigtige glas. Og hvor der ikke er laks på buffeten...
    En lille pudsig oplevelse: På turen herover tirsdag (7/11) morgen på SK501 uddelte kabinepersonalet vanen tro små flasker med Brämhults juice sammen med morgenmads-kuberne. Alle flaskerne var stemplet Best Before 04 Nov på proppen. Ved godt at det er Gate Gourmet og ikke SAS, der leverer cateringen ombord, og at de havde været strejkeramt i ugen op til min afrejse. Men det er godtnok tyndt, at GG, som grundet strejken sikkert var brændt inde med en mængde varer med kort holdbarhed, som ikke blev brugt i tide, så leverer sådanne gamle varer til flyene, når strejken igen er overstået...
    Jeg gjorde diskret opmærksom på problemet. Min flaske blev inddraget og erstattet med en af de lækre norske flasker æblejuice fra vognen og en forkølet undskyldning om, at det var umuligt for personalet at checke dato på alle varer blev fremstammet... (Enig, så længe det handler om varer på deres cart, som kun udleveres når pax beder om dem. Men når man står og finder 25 flasker juice frem, som alle har datoen stående med blokbogstaver nærmest 'in your face'-agtigt på låget...)
    Man gjorde intet for at inddrage flaskerne fra de øvrige ca. 25 pax på Plus... Skål!
     
    SophieHendriksen, jespersm, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Ahh - første tur til Asien er i fuld gang, de sidste 3 dage har været brugt i Beijing, nu nyder jeg takket være mit fornyede AA platinum status match (OW sapphire) Cathay pacific lounge i PEK inden afgang til HKG. Maden og vinen er fantastisk omend udvalget ikke er overvældende :)
     

    Attached Files:

    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  11. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Tør dine tårer: Der er meget, meget bedre plads i business loungen. I Senator loungen i LHR er der næsten altid kun ståpladser. (Tjah, vi kender jo fænomenet fra CPH, hvor guldstuen som regel også er proppet til bristepunktet, mens man kan nyde fred og ro (og rigtigt porcelæn) i loungen nedenunder).
     
    SebastianBruun, Schwert og Henry "Synes godt om dette"
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Synes da Senator loungen i T2 plejer at være ok -- hvis man skal med sidste SK flyver hjem...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Sidder igen i Guldstuen, hvor de efter halvanden uge stadig ikke er færdige med at skifte gulvet i baglokalet. Rom blev ikke bygget på en dag, men SAS kan åbenbart ikke skifte et gulv på halvanden uge. Heldigvis behøver jeg ikke at spise laks af en paptallerken, da der ingen er og jeg snart skal ud og flyve buzz med Lufthansa.
     
    SophieHendriksen, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Du kan bare gå nedenunder og hente en porcellænstallerken; det har jeg gjort flere gange uden problemer. Men OK, det stikker jo nok ikke LH's businessclass :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Dejligt roligt her i "Guldstuen" når man først kommer efter morning rushhour. Det bliver en god dag og en lille tur til LHR.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Guldstuen lørdag omkring kl. 14:00 anyone? Flyver mod Stockholm kl. 15..
    Er i ARN søndag omkring kl. 17:00.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Aspire loungen i morgen kl. 18-19ish

    og United Club (LHR) på søndag kl. 20-21ish

    Any1? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Julemusikken er sat i rotation i loungen i Billund - dog heldigvis med volumen i den meget lave ende.......
     
    Kasper, Nicki Lolk Sørensen, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Drastisk ændring af UNITED lounges i SFO i finger G.
    1) UA Club i finger roden er lukket og er under renovering til UA Polaris Lounge (iflg en repræsentant vil denne lounge kun kunne benyttes af psgrs med højest betalte billetpris !!??).
    2) Den tidligere lounge ved gate 98, som kun har været for LH og UA first class kan nu anvendes af STAR .... men kun med Business billet - så jeg blev lukket ind -
    3) Star Gold med billet til Eco, Premium Eco og Plus må traske den lange vej over til UA indenrigs terminalen .... alle disse infos iflg en UA repræsentant.
    Billeder af loungen ved gate 98. WP_20171126_15_43_28_Pro.jpg WP_20171126_15_43_57_Pro.jpg
     
    Claus Heine, Thorkild, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Just saying......its Friday :)
    9DF5846E-D669-44B0-B52B-A3E863357C8E.jpeg
     
    PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side