Kaffe i OSL indenrigslounge - god stil Tanten. Helt fuld lounge, den søde barista fortalte at mange af udenrigspassagererne bruger den nye indenrigslounge i stedet for Guldstuen i den internationale afgangshal - jeg erkender min skyld.
Spændende nyt om udvidelse og total renovering af King Amlet Lounge i Billund lufthavn i år. http://ipaper.ipapercms.dk/BillundLufthavn/magasin/check-in-billund-januarfebruar-2018/?page=40
LHR Lounge hopper de næste 6 timers tid. Hvilken er bedst og et besøg værd? Flyver først ud af Heathrow kl 18:40 så har nogle timer der skal brændes af
Min favorit er Singapore, efterfulgt af United. AC og Lufthansa kan deles om 3. pladsen. De to førstnævnte er i hvert fald et besøg værd. Rigtig champagne, gode cocktail og ganske god mad.
Så jeg i Krisflyer, som er noget helt andet. Ikke totalt proppet som Senator (det var jo nærmest det engelske svar på Cph Guldstuen) og så er maden meget bedre EDIT: Snupper mig lige en lur at slå mave på, inden det går videre til næste ret/lounge
Sidst jeg var i Singapore-loungen havde de udskiftet champagnen med en no-name cava. Næh, min klare favorit er og bliver UA med lækker mad, lækker bar (med champagne) og lækker udsigt.
Der var brut champagne idag, husker ikke navnet. Men er ret stilet, med 3 bartendere, kan dog ikke finde de varme sandwich. Nøjes med BBQ thighs, som smager vildt godt
Ja det gjorde du sgu da også, nå skal man virkelig have et måltid mad mere Det må vel så også være det for idag, er ved at sprænges EDIT: Fundet og indtager nu en stopfyldt panini, mums !!!! EDIT EDIT: Den kære lufthavnsmedarbejder kunne godt se, at jeg var for mæt til selv at gå tilbage til A.
God aften fra en helt tom Al mourjan lounge DOH. Tror det er mig og max 4-5 andre her. Så hvis noen er i området havde det været hyggelig med selskab
Singapores lounge havde ikke champagne da jeg var der for et par uger siden. Ved ikke om det var en enhancement eller han bare prøvede at støve mig af med Prosecco