Er i guld stuen på lørdag ca kl 08. Rejser alene så hvis nogen vil ind i Loungen kan i bare skrive til mig
Overfyldt ORD lounge i aften. ARN er ikke kommet af sted og kommer til at afgå efter CPH, så gæster afvises i døren eller får en ståplads, da det kun er tilladt at have 118 pax i lougnen. Det bliver ikke bedre af, at de andre *A lounges er lukkede for idag, man kommer hinanden ved her den såkaldte "opgraderede" lounge.
Til gengæld er der for en gangs skyld god plads og den sædvanlige store morgenbuffet i CPH Guldstuen , så ingen grund til at gå nedenunder i dagligstuen. Men det er jo også før en hvis herre får sko på. I øvrigt synes jeg at når SAS fast track er lukket sådan dejlig lørdag morgen burde de give mulighed for at bruge CPH Fast Track, men niks nej. Det er sgu småligt, på mit boardingkort står der Fast Track at CPH, men åbenbart ikke før 6:15 . Men jeg overlevede. First world problems.
Så er jeg i Frankfurt og venter på afgang med A380 til Singapore. Først Senator og nu Maple Leaf loungen hvor jeg nyder en Cortado og sjokolade kroissant som det nok ville hedde på norsk. Turen herned var i en næsten fyldt A320 SAS med en Thai boks på plus, samt drama i galley. En ung mand fik et ildebefindende på vej ud fra toa og så lå han bare der. Crew fik hurtigt givet ham ilt og han lå deroppe med tæpper og puder indtil vi skulle lande, som på grund tyk tåge i Frankfurt var på instrumenter. Faldt over denne tidstabel i Maple Leaf loungen og ja den er fra 2017/18. Jeg troede ikke man lavede sådan nogle mere?
Endnu engang sidder man så bænket i Guldstuen på CPH til pulversuppe og noget der ligner kyllingkød eller noget?!? Det ville være rart hvis de varierede menuen mellem ARN-OSL-CPH så man ikke kunne risikere at få det samme på både ud- og hjemturen, men menuen her i dag er præcis den samme som på ARN i fredags, bortset fra at deres suppe smagte meget bedre. Hvor er fantasien og lysten til at gøre noget godt for sine kunder ?? Rystende ringe SAS... /DSGM #2
Nåja, du fik da i det mindste en siddeplads, lyder det til. Det er da store ting i disse dage, hvor der er foræret guldkort væk i kassevis, så vi er sikre på at stå i lang kø i FastTrack og må nøjes med ståpladser i guldstuen. Og så kalder de det oven i købet en Diamond-fordel. Ja, jeg har endnu ikke kunnet se lige præcis dén fordel. Kan i øvrigt anbefale Eventyrloungen; se det er en rigtig lounge med lækker mad, lækre møbler, fantastisk udsigt og rigtige aviser (men desværre ingen galopmagasiner!)
Oh no!!!! Jeg var lige så begejstret da jeg så PP få adgang dertil ellers. Vi mangler midt en stemningsrapport derfra udi udvalget af magasiner. Altså hvis der hverken er Gallop, Min hytte eller et Landbrugsblad så ved jeg ikke rigtigt hvor lang begejstringen rækker længere.
Mac n' cheese eller noget der hen ad i SK loungen i EWR. Derudover pastrami som nogen har fået lov at rulle. God plads når man skal på Oslo afgangen, startede i Luftwaffes lounge hvor der først kun var stå pladser. Der blev heldigvis hurtigt tømt ud og de har et noget bedre udvalg end SAS så fint først at have fuldt op der
Den kan jeg toppe! En himmelsk gourmet lunch i lounge 52 i AMS med pasta bolognese og skovsvampesuppe* *: Der tages forbehold for tilfælde af forekomst af ironi
Jeg kommer måske forbi guldstuen kort omkring 9.30... fik lige en notifikation fra SAS om at min OSL-CPH er 5 min forsinket, noget overrasket over at de annonceret sådan en forsinkelse, men flot hvid det passer