Præcis. Mit visa kort kommer med lounge key (det er vel i bund og grund de samme lounges som Priority Pass).
[QUOTEPenh, den win Lansing, post: 65757, member: 393"] Hvis du vælger den mulighed, kan du prøve LoungeBuddy, som er en app der kan give overblik over hvilke lounger der er på en lufthavn, som sælger adgang ved døren. Du kan også købe adgang direkte i app'en, i visse tilfælde med rabat. Jeg har endnu ikke selv prøvet, men regner også med at smide mit Diners på porten så snart de sidste gratis besøg er brugt til de få gange hvor jeg ikke flyver Skyteam.[/QUOTE] Uha, jeg beholder netop mit Diners, da jeg aldrig kommer op på guldniveau. Jeg har som regel 1 til 2 gratis besøg pr år. Når de er brugt synes jeg ikke at 95 kr pr adgang er urimeligt. Har bla brugt en lounge to gange i Phnom Penh, den var superfed. Glæder mig også over at Eventyrloungen i cph er kommet med. De 95 kr er godt givet ud i forhold til hvad det ellers koster i døren.
Al Mourjan loungen DOH den næste times tid...om nogen skulle være på gennemrejse?!? Godt med mennesker, dog uden at det er crowdet. Det er rush hour her.
Præcist. Det kommer jo helt an på ens rejsemønster. Jeg rejser mest med Skyteam og har et fint guldkort at vifte med. De 1-2 rejser med andre selskaber om året er ikke nok til at veje op mod de 500 om året for at have kortet, så hellere give lidt mere per besøg ad andre veje. Men uden guldkort, er Diners het klart den billigste måde at få loungeadgang på herhjemme. Ærgerligt at de ikke optager nye kunder.
God tirsdag fra Air NZ lounge i Christchurch på vej mod Wellington. Dejlig stor lounge med udsigt til forpladser og baner, 3 vinkler. Lidt fotos. Dette må være en hybrid mellem lounge -, god tirsdag - og flybilleder trådene. ATR country A320 som skulle være fløjet til Auckland. Forsinket grundet teknik, mekanikeren har endnu ikke lokaliseret problemet.
SEB vil have kunderne over på MC. Edit-Talte med SEB idag. Man kan stadig blive kunde bare uden EB point.
Jo, Diners optager da nye kunder på diners.dk. Men det er ikke mere et SAS Dinerskort, hvilket betyder at man ikke optjener Eurobonus.
Men hvis kortet kun bruges til lounge besøg, så er det jo begrænset, hvor mange EB point, man mister.
Det er korrekt, som flere skriver, Diners fortsætter. Det er det kombinerede kort som udfases ved at de ikke udsteder nye af dem. Kunder som allerede har et kombineret kort, fortsætter med at have dette. Har selv lige fået fornyet mit. Så man kan stadig søge om et almindeligt Diners, og på den måde få loungeadgang.
Ja, det gør man. Man kan også betale for et besøg, hvilket koster 95 kr. https://dinersclub.dk/privat/brug-kortet/rejs-med-diners-club/lounges-i-lufthavne/
Lounge adgang : Jeg har netop et almindeligt Diners, og det vil så sige, at jeg kan fortsætte med at betale de 95,- kr pr lounge besøg. Godt så. På mit fornyede kort står der " International ", gad vide om der også gjorde det på de gamle.
Meget fint Champagne udvalg i United loungen i SFO. De havde overstreget global first, så nu hedder den blot united lounge, indtil polaris loungen er klar til sommer.
I hate to say it....but I was right! #goodnews for #forstadsfruen @SophieHendriksen https://travelcodex.com/qatar-airways-premium-lounge-bangkok/