Ja okay......udsigten til at løbe på DSGM 2 gange på samme uge havde jeg ikke lige set komme. Prøver om jeg kan lave en sniger som sidst.....ihvertfald den ene gang og så kan vi dele et par hottere sammen sidst på ugen!
Sikken en chance for at møde selveste DSGM ... men det lykkes desværre ikke denne gang for jeg er i guldstuen fredag 0730-0830.
Jeg skal i den henseende venligst gøre opmærksom på at der KUN skrives autografer fredag i tidsrummet 16:45 - 17:00
Jo, men køen er heller ikke så lang endnu. Tak for god snak - og nyd nu turen til Aarhus, selvom SAS gerne vil holde lidt længere på dig. Er skiftet til PrimeClassLounge, hvor jeg vil være de næste 20 minutter.
Som en her i DSGM klubben skriver i sin profil: SAS’ed if you do it - SAS’ed if you don’t....... I dag er det DON’T - aaaaaaaargh - strandet i CPH, og lige nu er vores 17:20’er lige landet i AAL De påstår afg. 18:30 hvordan i hede hulen har de tænkt sig at nå det - mit bud 19:00 Og så afsted med 06:00 i morgen /DMSGM!!! (Og det ekstra M er IKKE en fejl)
Var det så ikke nemmere bare at blive i staden? Der er vel ikke den store prisforskel på en retur og en hotelovernatning. Men der er naturligvis WAF
Havde jeg også gjort hvis jeg havde haft tilstrækkeligt med skiftetøj med Men til gengæld hyggede Lise fra “CPH lufthavnen” om os i loungen, kan sgu godt forstå de har castet hende til den udsendelse, hun er et livstykke uden lige, og da så DSGM fik et kram og “go’ tur hjem” da vi endelig skulle afsted - tja - så var det jo lige ved at smelte “et surt gammelt hjerte” En af de andre der var strandet var i øvrigt Lars Sandahls gamle kollega, så Lats fik lige et par SMS “hilsner” i løbet af aftenen.......
Sidder nu i Turkish Airlines indenrigs lounge i Istanbul. Hvor heldig kan man være? Ser at DGSM er landet i AAR med 2 timers forsinkelse. Håber, at de har bedre styr på det hernede, for med ankomst 03.10 or arbejde i morgen kl. 8.00, kunne det blive kritisk med forskinkelse
Ja, hende fik jeg også fornøjelsen af at møde i går. Helt fantastisk opløftende. Gik fra loungen med stort smil.
Efterhånden er der blevet muligt at lave sjov lounge hopping i CPH med de mange ny lounger der er åbnet indenfor det sidste års tid. I mange år har vi kun haft Aspire og Aviator loungerne til brug med PP/DC kort men nu er der kommet ny boller på suppen - også som tiltrængt konkurrence til SAS loungerne. Jeg prøvede for nyligt to af de nyeste lounger nemlig Eventyr loungen og Primeclass loungen og har kun godt at sige om begge to. PP og DC giver adgang til Eventyr - PP til Primeclass, den tredje ny lounge Atelier Relaxium kommer man ikke ind i med DC/PP men man kan købe sig adgang for 60kr med PP kortet, og den har jeg endnu tilgode. Da jeg ved begge lounge besøg skulle flyve indenfor Schengen var det nødvendigt med pas for at komme ind i terminal 3 hvor de begge er beliggende på hver sin side lige efter paskontrollen. Det var dog intet problem og ingen ventetid hverken ind eller ud. Eventyrloungen er enorm og loungen er helt klar stedet alle må besøge bare en gang. Alt er tip top ligefra mad, drikkevarer, toiletfaciliteter og ikke mindst den fabelagtige udsigt over lufthavnen. Ikke mange mennesker den morgen jeg besøgte loungen. Primeclass er en mindre lounge men alt er nyt og lækkert med betjent bar, barista og her mangler dog toilet i loungen men findes lige udenfor. Jeg var der ved middagstid og jeg var eneste gæst. Primeclass er tyrkisk og ser ud til at ville holde en høj standard - jeg prøvede senere den ny Primeclass lounge i RIX der på alle måder også var et positivt bekendtskab.