God eftermiddag og god påske fra en stopfuld Guldstue på ARN. Det ligner næsten mere en kantine end en lounge og personalet har sit hyr med at fylde op og bære fyldte flasker ind. Men lidt føde kan man da få Er endnu en gang på vej mod Danmark med Svesetas på lommen som endnu en gang er blevet endnu mindre værd. Gad vide hvornår bunden er nået...
Efter godt en måned uden en eneste flyvning går den fredag aften mod PVG, så jeg vil være i Guldstuen fra omkring 17-17:15, hvis nogle herfra også skulle være der.
Denne uges lille bidrag: Onsdag 18. april, 05.30-06.30 Istanbul, (skal med TK1783 til CPH) Torsdag 19. april, 07.00 - 08.30, CPH, Aviator Lounge Fredag 20. april, 5.30 - 6.30, Prague, Czech Airlines Lounge (skal med OK 504 til CPH) Søndag, 22. april, 8.00 - 9.30, Guldstuen Mandag, 23. april, 17.00 - 18,15, CPH, Primeclass lounge (skal med TK1786 til Istanbul)
Jo, der er lige en stak møder (København og Prag) samt et besøg i Århus (vores gamle chef gir' frokost. Og så skal jeg også lige forbi tandlægen). Derefter går turen tilbage. Håber på, der kommer en klat bonuspoint på kontoen.
Guldstuens hotdogbarometer melder tiptop, da det er fredag Jydekespressen var forsinket i morges og er forsinket igen her til aften. I morges brugte de 30 minutter på at ompakke flyet grundet ubalance og ved ankomst til standplads i CPH var der ingen groundcrew, så også 10 min der. Om lidt står den så på en bus til en remote plads og lur mig om det ikke bliver noget med 20-25 minutters delay. Tjuhej og god weekend - er nemlig kommet af med min manflu igen, så nu kan der arbejdes igennem!
Så kommer her en quiz - hvornår har nogen sidst set et dansksproget magasin, blad eller lignende i SAS lounger i CPH?
Boligliv, Euroman, Bo Bedre i fredags... men så var der også en masse gode svenske og norske blade...
Jeg ved ikke om det er blevet talt - men det er jo ikke utænkeligt, at der rent faktisk er flere nordske og svenske gæster end danske i loungen. Var det noget for @Henrik Olsen at lokke tallene ud af SAS?
Det minder mig om, at det er ved at være længe siden, at jeg har set Galopmagasinet. Elsket og savnet!!
Jeg tror at det er et spørgsmål om at de får dem billigt eller gratis hvis magasinerne bliver "udgivet " udenfor hjemlandet. Hvis du ser på datoerne er de mindst en eller to måneder gamle, også de danske. Så de får dem gratis efter de er hevet hjem fra kioskerne. Tror jeg.