Næppe da det også inkluderer tyske og franske blade som så bliver distribueret til alle SK lounger inkl i USA og som nævnt ovenfor får SK dem formodentlig næsten gratis eller u/b.
Åh, det var dog en dejlig nyhed; jeg trænger i den grad til at blive opgraderet på galopfronten. Men <suk> jeg skal først i guldstuen i morgen, og så er de få eksemplarer jo nok revet væk.
Det er en del år siden, jeg sidst have været i Newark - så kan ikke rigtig huske setuppet der. Er der nogen der ved, om Uniteds nye Polaris-lounge ligger i samme terminal som SAS flyver fra? I så fald kommer det til at være noget af en opgradering af lounge-forholdene for SAS biz-passagerer. Mere her: https://onemileatatime.boardingarea.com/2018/04/25/united-polaris-lounge-newark-opening/
Jeg var i EWR for en måneds tid siden. Efter et hurtigt kig ind i SK loungen gik jeg over til tyskerne på den anden side af gangen. LH var meget bedre både hvad plads, mad og drikkevarer angår. Begge ligger lige ved SAS afgangsgates.
Det er tvivlsomt. SAS flyver fra terminal B så vidt jeg husker? Ifølge Flyertalk kommer den nye Polaris lounge til at ligge i terminal C (som er United-terminalen, så det giver mening). Vil ikke udelukke at man kan gå igennem sikkerhedskontrollen i C og så gå ud igen, tage toget over til B og gå igennem sikkerhedskontrollen der. Der er en airside shuttle i hvert fald mellem term A og C, og muligvis stopper den faktisk også ved B hvis man spørger efter det, se denne tråd: https://www.flyertalk.com/forum/new...irside-shuttlebus-now-stops-terminal-b-2.html Uanset skal man nok have rigtig god tid
Well, lad os sige at SAS absolut gjorde sit til at hæve blodtrykket hos DSGM og DSGM #2. Fejl kan naturligvis ske, men så må man give kunden en forklaring. Jeg oplever desværre stadig lidt SAS som at vi er til for dem, og ikke omvendt. Forstået på den måde at man f.eks. kan "sende en ansøgning om kompensation og så vil vi kigge på det" i stedet for at SAS på egen hånd rykker ud og udbetaler erstatning, enten på stedet eller efterfølgende af egen drift. Men nu er både DSGM og DSGM #2 normalt venlige og besindige jyder, så vi efterlod alligevel Guldstuen i nogenlunde pæn stand.
På den sidste del af min tur fra København til Billund var jeg lige ved at udbryde højt at SAS var præget af "hundehoveder og elendige socialdemokrater", lige indtil jeg opdagede at min sidemand var postbuddet fra Vorbasse
Sidder i guldstuen ved pejsen den næste times tid. Derefter står den på en natflyvning mod Hong Kong over Beijing.