Hmm.. hvor sad du gik helt i zombie mode da jeg var kommet ind, havde lige noget arbejde der skulle laves, så fik slet ikke tjekket herinde
Så er nye magasiner og rigtig bestik i Guldstuen. I Villmarksliv er der mange sindsoprivende artikler om livet i vildmarken samt Petters fortælling om at blive voksen på Nordpolen eller var det i i det nordlige Polen?
Så sidder DSGM #2 igen i Guldstuen på ARN og gør klar til at gøre sit til at holde liv i en af af de nye ruter til DSGM's hjemmelufthavn
Det kan jeg først klare kl 12:00.... har ikke været der før Der står det er en lounge, så regner med det. Men det kunne jo også være en af de der Cafe Lounges....
Jeg blev så ivrig efter at høre og se nærmere omkring deres lounge at jeg helt overså det først er klokken 12:00 du er der
Du må vente til kl 12:00 (cirka) med at få forløst spændingen (med mindre andre har været der og kan vise et par billeder)
Jeg må se om jeg kan fordrive tiden hos DSB imellemtiden Kunne være lidt spændende at se hvad deres lounge kan byde på, specielt fordi det er en lufthavn med mange “connections” til USA med gode priser for det meste