Hej alle. Det her er en sag, der går tilbage til slut august, hvor jeg får en mail fra SAS med "velkommen til et nyt år som guld". Jeg bliver glad, da jeg så regner med, de vil forlænge ens status et år mere, da det jo stadig ikke har været muligt at flyve til alle destinationer pga. corona. I november (hvor min optjeningsperiode udløber), får jeg så pludselig en mail om, at jeg er sølvmedlem. Herefter tager jeg fat i kundeservice (et eksternt firma), hvor en pige fortæller mig, at der har været flere henvendelser omkring dette. Jeg kan desværre ikke finde min mail (slettet fordi jeg troede alt var i orden), men skriver en mail til hende. Herefter trækker det så i langdrag, og jeg bliver sendt alle muligheder steder hen med min klage, men alle steder får jeg at vide, at det ikke er dem, og så ender jeg tilbage i kundeservice. Super frustrerende! Beklager lang indflyvning, men er der nogen af jer, der har oplevet det samme? Har I også fået sådan en mail, og hvad har I gjort? Håber der kommer en afklaring, for jeg har været guld i 8 år, og havde jeg vidst anderledes, havde jeg jo nok tilkøbt mig de ekstra point. /Frank
Jeg fik også en sådan mail. Og det var helt udenfor kontekst. Jeg havde på det tidspunkt endnu ikke optjent guld i dette optjeningsår, som forøvrigt løber til udgangen af april. Så min konklusion var, at det måtte være en fejl hos SAS IT
- Stop ikke her, fortsæt kampen. - Jeg har læst på norske frequent flyers sider, at nogle sas status kunder, som har mistet deres EBG status, har fået tilbudt forlængelse, såfremt de rejser blot 5 enkelt ture inden for en bestemt periode. Kan sas give et sådant tilbud, så bør de hjælpe dig. Skriv mail direkte til ledelsen (det har jeg ofte haft succes med) : [email protected] (head of SAS Eurobonus) [email protected] (manager of SAS Eurobonus) [email protected] (SAS head of global customer service) ** ** hvis Anna Mossberg´s mail rejecter, så check på linkedin. Forhåbentlig indser sas problemet : SAS er desværre en amatør i kommunikation.
Det forstår jeg så også godt, men jeg havde trods alt optjent omkring 22.000 på et par rejser, så derfor tog jeg det jo for gode varer.