Lufthansa giver 1.000 Miles & More miles for at købe Tax Free i Københavns Lufthavn

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 24/5/14.

  1. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Hahaha, genialt!

    Man bliver jo efterhånden lidt bekymret for om de gør noget ved det, når personalet tydeligvis er opmærksomme. Men jeg mærker allerede nu den kraftige tørst melde sig på næste tur om en 3 uger... ;)
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og tbh "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Guess what I was doing....
    image.jpg

    Det er det eneste problem ved det her. Kan simpelt ikke nå og drikke alt det her vand - men lige nu er det en guldgrube og jeg glæder mig til status i december om hvad folk fik ud af denne deal - det bliver den fedeste artikel at skrive :)
     
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Vand kan bruges til mange ting, så fortvivl ikke, hvis du ikke når at drikke det. Man kan også bade i det, eller bruge det til rengøring derhjemme. En flaske danskvand er nyttig at have stående, fx til akut pletrens på gulvtæpper, eller som brandslukker ved juletræet. Mulighederne er nærmest uendelige!
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Problemet er ikke dem jeg får med hjem men mere dem på udturen som jeg ikke kan tage med hjem da jeg undgår det med at have Checked In bagage. Jeg overvejede det kort om jeg så skulle lave undtagelse for 4 flasker vand - der er jo pant på dem :)
     
    jakobv84 og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Spændende!
    Jeg flyver til Istanbul fra Kastrup natten mellem fredag og lørdag kl. 1:50. Jeg har kun 3300 M&M men det kunne da godt være jeg lige skulle prøve det her.

    Desværre er de fleste shops jo lukket der, må jeg godt gå ind tidligere på dagen gennem security og købe min vand, og så komme tilbage senere?
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja hvis du har et boardingpas er der ikke noget galt for det. Er du derude alligevel eller hva?
     
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Det er jo kun et par gratis stop med metroen for mig. Må man gå igennem security hele dagen med ens boarding pas? Eller skal man være checket ind først?
     
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    jeg mener faktisk at have hørt, at det nu ikke er muligt at gå igennem security for tidligt - og har set eksempler på at man kun får lov at komme igennen én gang. Så hvis jeg var dig, så ville jeg dobbelttjekke det.
     
  10. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg købte i den store taxfree og den ville ikke registrere kortet to gange i samme kasse, men jeg kunne godt på på min vens køb i kassen ved siden af! Nu har jeg til kvitteringer hvor der står +1000, så må vi se om de begge går ind.

    Hvis man er fræk nok kan man jo tage hele kasselinjen så, hvis man ikke flyver så sent som jeg :)

    Edit: Jeg blev krediteret begge køb, så nu er det bare at handle i alle kasserne!
     
    Senest redigeret: 20/9/14
  11. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Kan man overfører disse point til SAS EB?
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nej, så det kræver at du får samlet noget sammen for at få noget rigtigt ud af det. Men man kan f.eks. købe gavekort hvis det ikke bliver til så mange. Det er dårligere value, men mener du får 3 € for 1000 point, så stadig bedre end de 12 kr du giver
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  13. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Hvem bliver den første til at lave 1 million point på CPH tax-free indkøb ;-):

    http://en.wikipedia.org/wiki/David_Phillips_(entrepreneur)

    Spøg til side, er jeg faktisk begyndt at tage dette alvorligt. Miles & More har ofte long-haul destinationer på tilbud til 40k/55kr i business. Dvs. 40/55 flasker vand til 12 kroner stykket for en long-haul business tur (ex. skatter). Det er ikke tosset.

    Og med mulighed for at samle 10 flasker ved en tur hvis man handler både på vej ud og hjem, har man gode muligheder for samle mange point, hvis man rejser ofte. På en kort dagstur til Helsinki sidste uge betalte jeg således SAS ca. 2000,- kr for 1250 EB (Basic) point og Henneman/Lufthansa 108,- kr for 9000 M&M (extra) point !. Tog mig selv i at fortryde jeg ikke havde pas med, så jeg kunne gå igennem paskontrollen for at handle i den sidste butik ;-)
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Vidste ikke der også var i c fingeren :D
    Husk der også er fuel sur charge men stadig mega god deal for C billetter... Tror desværre ikke jeg når meget mere end 40-45 flasker, 70 havde været optimalt for tur til Seoul, men ellers indenrigs i USA uden fuel surcharge:)
     
  15. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Var lige på en lille tur ud og hjem i går, og der blev naturligvis handlet hos Heinemann for at booste M&M-kontoen. Jeg handlede 2 gange i main-shoppen (ved 2 forskellige kasser). Herefter sev jeg lidt rundt og vendte tilbage, men her nægtede en heks af en ældre ekspedient at tage imod M&M-kortet, da hun sagde, at jeg allerede havde handlet hos en kollega tidligere.

    Jeg vil derfor gerne opfordre jer som er 'vild med vand' til ikke at handle mere end én gang i samme butik, medmindre, at der har været vagtskifte. Læg derfor nøje mærke til, hvem som står ved de forskellige kasser. Man må således 'nøjes med de 5-6000 points, man kan nå hver vej :) Ærgrede mig i øvrigt selv over, at jeg ikke havde pas med, så jeg lige kunne være gået ud i c-fingeren. Butikken ligger jo kun lige på den anden side af paskontrollen, så det er jo ikke så langt.

    Tydeligvis er de opmærksomme på, at der er nogen, som er ved at malke bonuskoen.
     
    Flemming Poulsen, Simon Toft og Kristian "Synes godt om dette"
  16. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Kan man bestille en rejse med Eurobonus point, gå ind fx. Seks timer før afgang, benytte sig af shops og så gå ud og afbestille igen?

    Hvad er afbestillings tiden på Eurobonus rejser?
     
  17. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Sakset fra SAS:

    Ændringer:
    Ombooking (dato og tid) er tilladt op til én arbejdsdag før afrejse, forudsat at dine point stadig er gyldige. I det øjeblik du påbegynder din bonusrejse, kan returrejsen ikke ombookes.
    Refundering: Billetter refunderes op til én arbejdsdag før afrejse. I det øjeblik du påbegynder din bonusrejse, kan returrejsen ikke refunderes.

    Så du får mere fleksibilitet med en almindelig SAS Plus billet.
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Skal du lave det "nummer" så er det nok en SAS Plus billet du skal vælge. Men så kan du jo også lige smutte en tur forbi loungen og spise frokost inden du går ud igen - også uden Guldkort ;)

    Husk dog at du skal "checke ud" før du kan afbestille. Mener ikke man kan refundere en "no show"

    Men du skal nok ikke gøre det for mange gange inden der kommer lidt fokus på det ;) Enkelte gange kan sikkert gå, hvis man har den rigtige undskyldning på plads, som f.eks. "mit møde i London blev lige aflyst, så jeg er nødt til at tage hjem igem" eller "konen har lige ringet hun er på vej på fødegangen" ;)
     
  19. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Henrik Olsen, jakobv84, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvis det er blevet overset, så er der lige 500 ekstra point at hente for at melde sig til Miles and More newsletter her:
    https://promo.milesandmore.com/servlet/formlink/f?toTQSSYTR

    Hvis man gider tjener man også 100 points hos Holidaycheck for at review'e hoteller, jeg har dog ikke modtaget mine her på 3 dagen endnu
     

Del denne side