Lufthansa skifter terminal i CPH

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kermit, 15/2/19.

Tags:
  1. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Jeg er enig, men med tanke på, hvor mange nye flyselskaber der kommer til CPH, især dem som opererer langruter, så begynder der at mangle plads til skranker i T2. Det burde være et fokus område, hvis de vil tiltrække endnu flere langruter til byen
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Jeg ved ikke om det er en del af ændringen, men da jeg landede CPH fredag med LH, var det ved A-gates - samme område som LX typisk bruger.
     
    Ulrik, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, LH har allerede i et stk tid haft mange af deres deres afgange i A-fingeren.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  4. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,982
    Point:
    93
    Prøv en tur i T3, så kan du tale om virvar! T2 er en oase til sammenligning.
     
    Erwin Lansing, Kermit og Henry "Synes godt om dette"
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Jeg forsøgte at komme ud derfra i går aftes, slutning af vinterferien, og få en taxa de sidste 10km hjem. Mission Impossible :mad::mad::mad:
    Uanset forbedringer, er pladsen bare for lille til alle de funktioner, der er klasket sammen i T3.
     
    copenhagenboy, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. NicklasAnthony

    NicklasAnthony Aktivt medlem

    Beskeder:
    59
    "Synes godt om" modtaget:
    130
    Point:
    33
    LH vil i fremtiden flyve fra A-Gates, kan ikke huske grunden, men jeg tænker det har nået at gøre med at det er der deres andre selskaber lander.
    LH har også valgt at skifte handler i CPH lufthavn fra SGH til Aviator. Det skyldes at LH længe gerne villle have samme handler som tog sig af alle deres selskaber.
    Jeg kan ikke sige 100% hvad det skyldes de smuttede, men jeg tror det har noget at gøre med at Aviator for kort tid siden mistede Finnair, og hvis LH havde valgt at flytte OS m.m. til SGH, så havde Aviator drejet nøglen om. Så jeg tænker de er kommet med et rigtig lavt tilbud til LH som de nærmest ikke kunne takke nej til :)
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side