Manufactured Spending

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 5/5/14.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    afhængigt af hvor meget du kan udnytte dine venner, og om de overhovedet har et EB MC :p
     
  2. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Efter min lille episode med master card tænkte jeg at jeg ville søge Dinners. Dels fordi det gik op for mig at man får 15 point pr 100 kr men også for at få en backup til Master. Så jeg søgte og fik afslag.... Jeg ringede og spurgte hvor svaret var: det vil vi ikke begrunde. Har lidt mistanke om det pga det er SEB kort begge. Så jeg satser på at søge dinners om et per måneder igen og håbe på mere held i sprøjten
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har desværre ikke EB MC og de godtager ikke Diners. Hvis de derimod godtager udenlandske kort er jeg med på frem og tilbage hele december... :D
     
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Henrik Olsen og lionshield "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Det er jo stadig et spørgsmål, om man overhovedet gider. 150.000 kr. om året giver 15.000 EB-point - og bevares, det er da også en portion. Men det kræver altså 75 overførsler á 2.000 kr. Selv jeg, der var helt klar på det i begyndelsen og kørte 1.500 kr. igennem dagligt i en periode... ja, jeg blev træt og gik i stå. Og hvis man virkelig vil rykke, så skal konen jo også lave et tilsvarende nummer - og jeg kan garantere, at det bliver mig, der skal til tasterne. Så er vi oppe på 150 overførsler, der skal tastes. Pyha...
     
    Frequie, jefi99, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    >Man må yde for at nyde :D:D:D
     
  8. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Nogen der ved om man kan tilknytte det samme kreditkort til flere Mobilepay accounts, altså jeg tænker f.eks. på mine børns?
     
  9. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Min kone og jeg bruger det samme MasterCard på hver vores MobilePay. Så det burde kunne lade sig gøre...
     
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    "Du kan selv ændre det/de tilknyttede betalingskort eller den tilknyttede bankkonto direkte i din MobilePay. Du er selv ansvarlig for, at dine oplysninger om betalingskort og bankkonto er korrekte. Vi forbeholder os ret til at lukke for din brug af MobilePay, hvis oplysningerne – uanset af hvilken årsag – viser sig ikke at være korrekte. Det gælder fx også, hvis det viser sig, at det anvendte kort ikke er udstedt til dig, eller hvis den anvendte konto ikke føres i dit navn."

    http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER...g-selvbetjening/Betingelser-for-MobilePay.pdf

    Så svaret må være ja, det kan lade sig gøre, men det er imod T&C.
     
  11. jacobb

    jacobb Medlem

    Beskeder:
    99
    "Synes godt om" modtaget:
    98
    Point:
    18
    MasterCard kan også bruges uden gebyr til at tanke Rejsekort op - og så vidt jeg ved, kan man få tilbagebetalt pengene til sin NemKonto on request (ved dog ikke hvor ofte).
     
  12. jacobb

    jacobb Medlem

    Beskeder:
    99
    "Synes godt om" modtaget:
    98
    Point:
    18
    Ifm. at MobilePay nu kan bruges til at betale i bl.a. Føtex uden gebyr, begynder det vel også at åbne nogle muligheder for at tjene nogle points dér.
     
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg bruger da mobilepay i Bilka med et mastercard til at betale. Men altså... det giver jo ikke flere points end bare at sende penge frem og tilbage med din kone...
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side