Jeg har to paypal konti en til USD linket til US bank konto og en til DKK linket til dansk bank konto. Begge fungerer upåklageligt og jeg flytter også penge til/fra uden problemer som @jefi99 beskriver
Jeg må også hellere finde lidt, om ikke andet så for at komme op på et rundt tal i udlån Men kan ikke blive før i morgen mandag, når jeg er tilbage på pinden - er det tidsnok?
Mange tak - 5 IF-ere har givet lån til Bekari - så nu ligger vi på en flot 2. plads blandt alle teams.
Også $25 til kaniner for mit vedkommende... nu håber jeg ikke du ødelægger min perfekte stime af gode tilbagebetalere @Henry...
Vi er på førstepladsen!!! IF-Nordic er med 7 lån det team, der har givet flest lån. Mange tak Ja, jeg håber, han betaler - eller kommer jeg nok til at give en kvajebajer næste gang vi mødes
NÅ - så slipper man måske for flere stikpiller fra @Kristian - hermed indmeldt i gruppen, og et lån sendt afsted til....... øhhh en kaninfarm /schwert
Jeg bruger også deres App og er meget glad for den. Som @jefi99 skriver er den udemærket - vil endda sige rigtig god
Man skal jo støtte med hjertet og ikke hvad andre mener, men værdsætter da dine bidrag! Haha, super du tog den op og ja, lidt stikpiller har aldrig skadet @Schwert
Det lykkedes øjensynligt at nå målet. Så må vi håbe den gode Bekari får dem til at yngle ('som kaniner'..) og ikke bare bruger pengene på at drikke (sin egen?) vin
Sørme om ikke systemet virker! Der kommer penge den anden vej: Slagteren i Uganda har i al fald afdraget 9,38 dollaser, så han må have solgt noget af sit kød ( ellers var det nok også temmelig uspiseligt nu )
Wuhuu - mere tilbagebetaling til tiden og en helt færdig Man bliver helt glad af at følge sine lån og se pengene komme retur og vente til man er næsten på 25 USD så et nyt lån kan komme afsted
Derfor man tager mindre end 8 måneders tilbagebetaling, så går det hurtigt og man behøves ikke, at vente flere måneder til næste udlån.. nået 4 nye lånere i den her måned...