Super - 1200 lån done - og igen 31.000 USD dollars udlånt. Det er da ret så godt. Hvad ender 2017 på?
Jeg regner med at give 4 lån. 2 lån allerede giver (en landmand i Moldova og en person i et nyt land) 1 lån planlagt til en landmand i Georgien (hvis en sådan dukker op) 1 lån planlagt som lån nr. 2 til en låntager allerede udvalgt af en anden (I ved, jeg er fortaler for, at vi er flere om at give lån til samme person. Det bringer vores team i toppen hos pågældende person)
Jeg vil da tro at der falder et par stykker af. Og enig med Henry - det er en god ide at 'samle kræfterne'.
Naturligvis. Ingen grund til at være flov eller have røde ører. Økonomer skelner mellem indtægter og indbetalinger. Her er indtægten 0 kroner, så det er let at huske.
Jaja, med dobbelt point blev det da en lille opgradering af Kiva kontoen og en håndfuld nye lån. Lidt under 4 timer til at kopiere...
Nu er det nok ikke alle, der har overskud på bankbogen lige i denne måned - men man må formode at der triller en del afdrag ind hos de fleste lånere i disse dage - og hvis de alle bliver genudlånt, så snerper det vel derhenad.
Du kunne jo få SAS til at sponsere et guldkort på betingelse af, at 'markedsværdien' af dette blev udlånt via Kiva. Det vil formentlig have en vis effekt .
Der er lige nu dobbelt op på Kiva donationer: https://www.kiva.org/donate/support...tm_medium=email&utm_campaign=2017-12-26_1c_20
De siger godt nok at penge man donerer bliver brugt til udlån, men det er altså kun dobbelt op på 'donationer' og ikke lån som i dem hvor du potentielt for pengene tilbage.
Korrekt - det er mig som læste galt (har rettet min tekst). Så det er for dem som gerne vil have lavet de sidste donationer og trække det fra på årsopgørelsen