Har ikke lige fået kigget ind i år, på trods af flere remindere... Så hermed er der sendt lån afsted til fire uddannelseshungrende fra Latinamerika. "1247"
Jeg betaler altid med mit SAS Eurobonus Mastercard (premium), når jeg skal overføre penge til min kiva-konto. Jeg skal helt sikkert overføre en klat penge her i week-enden, hvor vi får dobbelt EB-point. 40 EB-point pr. 100 kroner er jo også penge.
Han fik da lige et lån fra mig (trods det er tilbagebetalt over 51 måneder). Det ville være fedt om en bunke IF'er ville låne ham penge. Så kan vi sige at vi også støtter "vores egen pilot"
Der mangler i skrivende stund 100 penge - er der ikke nogle IF'ere der får lidt retur, så vi kan komme øverst på podiet over ydende teams?
Så er lånet fuldt ud finansieret. 5 IF-ere har givet et bidrag, så vores team er på førstepladsen. Mange tak for støtten. Mon han giver en tur, når vi kommer på de kanter?
Det er da meget fedt: https://www.kiva.org/lend/1480589#lenders-teams Vi har hjulpet en kommende pilot i gang (når han består) - lidt en sjovv tanke - tænk om man en dag kom ud at flyve med ham - lidt ligesom jeg håber at komme ud at flyve med @Marc Nøhr når han er færdig
Så jeg har en god slat tilbage her med aprils måned start. Nogle gode forslag til hvad vi skal støtte i denne måned? (efter den vellykkede pilotelev mission)
Har indskudt 100 penge i år, så venter på at der skal komme lidt ind, så der er noget at give af. Men der bør blive til et par lån, når næste repayment kommer midt på måneden
Et rigtigt godt spørgsmål. Jeg er ikke lige faldet over et godt formål - men jeg er sikker på, at der kan komme gode forslag fra andre i IF gruppen. Jeg er med på at støtte op om et sådant lån.