Så fik jeg lige lånt ud til to lån i dag. Det er kvindernes kampdag og der gives derfor dobbelt op på lån til kvinder. Dette valgte jeg at udnytte
Udnyttede også dobbelt op i går da jeg havde $37.50 stående fra tilbagebetalinger. Så smed $12.50 ekstra i til to lån samt en donation til Kiva. Synes dog ikke det fremgår at de fik dobbelt op nogen steder, så må bare stole på Kiva har styr på det
Samme her.. Tilbagebetaling af lån og lidt tilskud til et nyt lån... @Henrik Olsen hvad er ambitionerne i år mht Kiva?
Fik også lidt penge retur i dag Målet er optimistisk og at vi laver dobbelt op i forhold til sidste år
Hmm... Hi tbh, We're writing to let you know that your $25.00 loan to Anonymous, administered by Kiva's Field Partner, Credit Mongol in Mongolia has been refunded. This loan was refunded because: Kiva learned that unfortunately this loan wasn't disbursed to this borrower. Thanks again for supporting this loan, and we hope you will use your refunded credit* to support another borrower on Kiva. Best wishes, The Kiva Team
Det er da en positiv melding - det betyder vel at de tager det meget seriøst, når ens lån ikke rammer den person(er) som det er tiltænkt.
ikke dårligt ikke dårligt: "Hi Kristian, You've received a total of $17.32 in repayments on April 17, 2016!" det gælder om, at finde de rigtige lånere
Hvordan går det med den kvartalslige kiva artikel @Henrik Olsen du lovede sidste år? Og jeg kan ikke huske hvad målet er for i år, men så fornem er kurven ikke for årets første måneder...
Det er en god ide Jeg sætter en ny og fin British Airways First pyjamas på spil. Så i slut juni måned trækker jeg lod blandt dem, som har ydet et lån og postet det her i tråden. Det er tilladt at yde så mange lån man vil. Husk gerne at dele denne tråd på jeres Facebook sider eller Twitter. Det er et godt formål og jo flere vi er - jo flere kan vi hjælpe
Super, jamen så lægger jeg ud - der kom lige lidt penge retur idag, som selvfølgelig skal ud og arbejde igen
Så kom jeg også med og blev oprettet (via linket fra IF). Men var ikke helt inde i terminologien, så jeg begyndte med at donere 35 USD (og opdagede derefter, at dette jo var en gave - ikke penge, jeg kunne bruge som lån). Længe leve kombinationen af nærighed og gavmildhed Så indbetalte endnu engang 35 USD. De 25 USD blev så lånt ud til en landmand i Albanien. For så at opdage, at jeg ikke var med in gruppen. Er nu blevet medlem. Men det ser ud til, at mit lån ikke går ind i gruppen. Skal lige lære systemet lidt mere at kende, før jeg laver næste indbetaling.