Nu er jeg allerede tilsmilet af lykken: Jeg har givet penge til velgørenhed Jeg har lånt penge ud til en gedefarmer Jeg har betalt med mit EB MasterCard (og får point) Så der er ingen grund til også at være med in en konkurrence
En lille sjov graf - Det er til kvinderne vi har givet flest lån Edit: Rettet ref input fra @jakobv84
Et styk lod til lodtrækningen med dagens indbetalinger fra tidligere lån og videreudlån Domohina Sylvia Antananarivo, Madagascar A loan to to buy chicks and feed. $25.00
I 2015 udlånte IF i alt 5.200 USD. Skulle vi ikke forsøge at komme op på samme udlån i år? Og jo, jeg har lige lånt 25 USD ud til en landmand i Azerbaijan og 25 USD til en landmand i Moldova, så har bidraget med en dråbe
Men der blev jo også udlånt 3000 USD i 2014 - så målet skulle måske rettes til totalt 13.000 ved udgangen af 2016
Var inde på KIVA siden i går. Kunne se, at vi ikke havde givet lån i denne måned (nåja, det var jo også den 1. i måneden) og at vi samlet havde udlånt 2000 USD i år. Så jeg lånte lige 25 USD til Serifi i Tyrkiet til hendes restaurant. Men endnu i dag er lånet ikke medregnet i vores oversigt - selvom lånet fremgår af teamets samlede lån. Har derfor skrevet til KIVA, om de har fejl i deres software. Andre, der har oplevet tilsvarende?
Har ikke lagt mærke til det samme issue. Men godt du spottede det Husker igen på den lille konkurrence der er kørende her i juni måned. Hvert lån I laver giver et lod i puljen om et stk. British Airways First Class pyjamas