Hvis SAS fast track er nærmest hvor du ankommer til lufthavnen, vil jeg da prøve, ellers vil jeg bare tage CPH express. Bare sørg for at have dit EB nr. registreret på dit boarding kort, da det er din EB status, som vil give dig Fast Track adgang når du flyver på en AF afgang. Det virker også med andre Sky Team selskaber såvidt jeg ved. Men igen, man skal sørge for at have sit EB nr. registreret på boarding kortet. Flying blue eller et andet loyality program vil ikke give dig adgang til SAS fast track.
Har netop været på følgende tur til Angola, købt gennem AF og med mit Eurobonus registreret for optjening CPH-CDG (SAS) - Point er kommet CDG-NBJ (AF) - Ingen point NBJ-CDG (AF) - Ingen point CDG-CPH (SAS) - Point er kommet Nogle der har erfaringer med AirFrance opererede flyvninger og SAS eurobonus som loyalitets program?
Generelt går det OK, nogle gange har jeg måtte vente op til en uge, og enkelte gange retro claime efter 14 dage.
Okay, min først flyvning ligger 4 uger tilbage. Vi er enige om at det er hos SAS jeg skal claime missing miles, ikke sandt?
Jep... hvis du har haft logget ind med en flying blue profil på turen og indlæst bookingen kan du risikere pointene er røget forkert. Men forsøg med retroclaim hos sas.