Minneapolis

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 21/6/26 at 06:36.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,252
    "Synes godt om" modtaget:
    5,325
    Point:
    113
    Nogen som har været der og har nogen tips?
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer SK937 is back :-)

    Beskeder:
    1,457
    "Synes godt om" modtaget:
    4,795
    Point:
    113
    Har været der en gang. Og må ærligt sige jeg ikke er imponeret. Downtown er pæn kedelig. Der er selvfølgelig nogle blokke med nogle anstændige restauranter og barer og en semi gågade. Men meget sker der ikke. Hop up på (ikke fra) en bro og sig hej til Mississippi. Walker Sculpture Park et par km fra centrum er et besøg værd. Så et der Paisley Park (Prince) - de nåede vi desværre ikke ud. Er heller ikke de største fans. Så er der Mall of Americas. Men det er bare en (rigtig) stor mall. Og det er jo ikke specielt billigt i usa pt. Beklager jeg ikke har mere opløftende at byde ind med.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side