Norwegian åbner bank i Danmark - vil bl.a. tilbyde kreditkort med bonuspoint

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af obs, 7/12/15.

  1. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Så er Bank Norwegian ude med sit midlertidige alternativ til optjening af Cashpoints indtil disse igen kan benyttes til betaling af flyrejser mv.
    Alternativet går på en cash back på 0,5 % ved brug af bankens kreditkort.
    Man skulle kunne skifte mellem de to ordninger som man har lyst til.
     
    MortenS, Henrik Olsen, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Norwegian Reward er nu ude med mails med tilbud om at få forlænget gyldigheden af CashPoints der udløber ved udgangen af 2021. Har i går fået mail med tilbud om forlængelse til udgangen af 2022 ved at reagere på mailen inden den 8.april 2021. Så må vi se om der er et Norwegian selskab point kan bruges i fremadrettet.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg tænker at der er et selskab om 6-12 måneder også. Men det er mere med hvor mange ruter der er mulige for en dansker :)
     
    NielsC, Henry og Nielspg "Synes godt om dette"
  4. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Det tror jeg du har ret i, men håbet er jo lysegrønt.
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  5. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Så kan der igen bruges cashpoints til betaling af billetter mv. hos Norwegian, men efter nye skærpede regler.

    Norske indehavere af Bank Norwegian VISA kreditkort får tilsyneladende den fordel at de fra 1. juni til 31.august optjener 2 % cashpoints ved benyttelse af kortet ved dagligvarehandel. Den fordel jar jeg ikke hørt om i Danmark.
    Det kan måske igen blot vise den større konkurrence der er i Norge mellem diverse betalings/kredirkort, og at Danmark igen er et Uland på dette område.
     
    Nielspg, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Der ruller ind med nyheder fra Bank Norwegian. Nu er der også muligt at bruge Apple Pay, skriver Recordere.dk
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  7. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Bank Norwegian har idag meldt ud til danske kort indehavere: "For at fejre at både sommeren og Norwegian er tilbage giver vi dig dobbelt CashPoints-optjening på dagligvarer. Dette betyder, at du i perioden 1.juli - 31.august får 2 % CashPoints hver gang du handler dagligvarer med dir Bank Norwegian-kort.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Det er da en rigtig fin kampagne. Og 2 måneder med dobbelt optjening er da betydeligt bedre end SAS EuroBonus MasterCard, hvor du kun har 3 dage til at samle det dobbelte antal point.

    Hvordan er muligheden lige nu for at bruge Norwegians CashPoints?
     
    NielsC, Nielspg og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Ja, du har fuldstændig ret i at anvendelsesmulighederne fra Danmark er meget begrænset, og jeg har da også selv valgt fortsat at benytte deres cashback ordning med kontanter, selvom det kun er 0,5 % den giver. Og jeg har i øjeblikket rigeligt af deres cash-points stående som jeg ikke lige kan anvende i øjeblikket
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Den mail har jeg ikke fået, og kan ikke lige se info om det.i app'n, ved du om det er et generelt tilbud eller om det er personligt?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Jeg vil umiddelbart tro at det er et generelt tilbud da både min datter, min bedre halvdel og jeg selv har fået tilbuddet den 1. juli om eftermiddagen, men kan selvfølgelig ikke vide det. Jeg kan dog ikke se hvorfor vi skulle få personligt tilbud fra dem. Min søn er ude i verden i øjeblikket, så jeg ved ikke om han har fået mailen med tilbuddet.
    Med det er nogle mærkelige ting der ind i mellem sker med de forskellige kampagner. Den sidste SAS Mastercard kampagne med dobbelt point sidste weekend og ekstra point ved brug i udlandet har min søn f.eks. ikke modtaget mail om, og som jeg har hørt det fik han ved henvendelse til SEB card kundeservice besked om at Eurobonus Guld medlemmer ikke var omfattet af denne kampagne, men at der skulle komme noget for Guld medlemmer om kort tid. Om det er en søforklaring eller ej vil jo så vise sig om kort tid.
    Selv fik jeg i sidste weekend gode Eurobonuspoint ind på kontoen. Henrys gode tips er altid god inspiration, og derudover var jeg heldig at kunne betale ejendomsskat, renovation, grøn ejerafgift, YouSee telefon og bredbånd samt YouSee TVpakke med mit SAS Mastercard i dobbelt point perioden, så det tæller alt sammen.
     
    mifira og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side