Faktisk virker linket... Når man trykker på den siger siden godt nok fejl. Men jeg har efterfølgende fået en bekræftigelses email fra SAS om "Tak for din deltage i challenge om at nå 1 t/r"... Så jeg har åbenbart klikket på et (tilfældigt) link der så virker
SAS challenge giver kun ekstra point - ikke basis point (udover normalt) - og hjælper derfor ikke til at opnå Diamond niveau (som du så allerede har)
Korrekt - men de vil jo have at jeg rejser mindst 5 gange på to måneder. Dette giver point til status og segmenter til status. Så det var det jeg mente med at de måske ville "lokke" mit til at forsætte med at købe billetter trods at jeg har nået min status.
Jeg har spurgt SAS om dette og fået følgende svar fra SAS Diamond: "Man skal desværre have både ud og hjem rejse i den samme booking. Desuden skal ud og hjem være til samme sted."
Som nævnt igår bookede jeg en TLL t/r til min challenge til 589kr på et PNR - meget billigere og hurtigere kan det vist ikke gøres. Vær opmærksom på at nogen OTA gerne vil sælge to enkeltbilletter og det går ikke til challenge. Som @Baadsgaard også nævner er TLL en nem og lille lufthavn uden busser men godt med sne om vinteren - og de-icing. Du kan bruge en søndag eftermiddag og halv aften f.x 7 eller 28 feb med 4 timer i TLL for ovennævnte pris og have 1 t/r på bogen til challengen
Og skal rejsen være gennemført? jeg har en booking ud den 29. feb men hjem den 3/3. Det ville være oplagt at tro rejsen skal være gennemført og ikke kun påbegyndt i perioden...
Sidder og bliver i tvivl om den vil tælle i den her bonus challenge. Kan se på SAS's hjemmeside at TLL Opereres af Air Nostrum. Men det er dog et SAS nr.... Og i challenge reglerne står: Bonus Challenge vilkår Gælder kun rejser, der flyves af SAS. Rejseperiode: 8. januar–29. februar 2016 Tilmeld dig senest: 31. december 2015 Hmmm måske man skulle satse på en ren SAS flyvning!!??
Maskinen som er en CRJ 900 er wetleased fra Air Nostrum dvs med spanske piloter og spansk kabinebesætning men eller kører alt som en SAS flyvning ( ligesom Privatair 737BJ flyet til US )
De har foruden en politik om at hvis man er under 18, bliver man ikke inkluderet i den her slags kampagner.
Så er mine 4 flyvninger på plads, 1 x CPH-SFO, 1 x CPH - Nice, 1 x CPH - LHR og 1 x CPH -Stockholm, alle booket indenfor perioden. 30.000 points + de ca. 15.000 som flyvningerne giver og så skal jeg lige se hvad Optiontown kan.
På det norske IF er der en spændende diskussion om hvilke og hvor mange legs tæller som en T/R: http://insideflyer.no/forums/threads/bonus-challenge.4642/page-9#post-72471
Jeg har aldrig modtaget sådan en challenge i mine 8 år som EB medlem - heraf de seneste 4 år som EBG. Nu hvor jeg lige tjekker op på det er det faktisk kun "Eurobonus +deal" emails der lander i min indbakke. Ingen nyhedsbreve, ingen adviseringer om nye tilbud, ingen challenges, intet udover de ugentlige tilbud på plaider, håndklæder og rødvin. Jeg er klar over at Eurobonus suverænt udvælger hvor disse challenges havner og hvor det giver mening, men det undrer mig alligevel at kommunikationen fra EB udelukkende består af +deals. Har jeg overset en profilindstilling?
Det er noget jeg kender til. Det sker ret tit at SAS "taber" din mail. Så er det at ringe eller skrive til dem for at få dig genindsat, så du er med igen. Så prøv dette og referer til denne Challenge. Det er også derfor at vi oprettede SAS nyhedstråden, så alle kunne se om de pludselig var fjernet fra nyhedslisterne
Jeg har stadig ikke modtaget udfordringen på trods af min kone og stort set alle jeg kender har modtaget den. Ringede til SAS for at høre om jeg kunne få udfordringen og hvordan de i øvrigt udvælger.Jeg fik at vide jeg kunne skrive til Diamond kundeservice hvilket jeg gjorde. Her er det fyldestgørende svar: Jeg kender ikke, hvilken kriterier der er søgt ud efter og jeg har ikke tilgang til disse oplysninger. Beklager at jeg ikke kan hjælpe i denne sag, der kommer sikkert andre som kun du kan deltage i fordi du er Diamond medlem. Du og din familie ønskes et godt nytår.
Det svar var meget tyndt - jeg ville nok prøve at ringe til dem og bede om et svar. Især fordi du kender 10+ der har fået den - så hvorfor ikke dig? Bed samtidig om at din profil bliver kontrolleret, da du ikke modtager mange mails fra SAS og det kan ikke passe når du snakke med andre, som netop har modtaget specifikke mails. Gå hårdere til dem - jeg har været ude for det samme og være "smidt af listen". Så det kan tage et par runder med dem før der sker noget.
Fik reminder-mail fra SAS igår om denne - er måske ved at blive lidt jyde-stædig (trodsig), når jeg som flyver en del med SAS skal have de her 8 ture for at få den store præmie, mens kunder, der flyver en del mindre, kan nøjes med et par stykker el 3. Og det er jo ekstra jyde-dilemma-agtigt, når man både skal være trodsig og samtidigt kan få en god deal