Smukt, sidste challenge rejse cph-arn-bru-arn-cph gik ind i går aftes - bom 30.000 xtra point her til morgen. Tak SAS
Fedt! Jeg mangler en returflyvning endnu for 30K inden 29 feb. Og har tre planlagt. Så mon ikke mindst en af dem bliver til noget
Samme her - point dukkede op i nat Tak SAS Så er vi rundet 300K point og nu kan jeg så småt begynde at planlægge en First tur for fruen og jeg
Ikke for at afspore tråden, men @Henrik Olsen skriv gerne herinde (eller i redemption tråden) hvad du finder ud af med en First tur. Jeg har også en mængde points i det leje og tænker så småt på hvordan man skal brænde dem af Regel nr. 1 i alle bonus-programmer er at en bonuspoint i morgen KUN kan være mindre værd end i dag. Især når SAS har annonceret at der kommer "forbedringer" senere i år.
Det skal jeg nok gøre - lige nu skal jeg lige have fundet ud af om jeg skal brænde 200K AA Miles af før de ændre "prisen" her i marts måned.
Nåede det lige. (skulle have 7 t/r for at få fuldt udbytte og jeg fik ikke rejst meget i Januar) Men, er jeg den eneste der har fået 30002 point? De må jo syntes jeg har fortjent de 2 point ekstra
Min søster har også fået sin 6k challenge med en 2 segments tur CPH-OSL-TOS så man kan vel bekræfte at det kun er segmenter der tæller
Jeg fik idag mine 6K challenge point for 2 rundture. Har alle fået deres point ind på kontoen. Jeg har måttet rykke et par gange via chatten før jeg kunne se pointene
Jeg fik mine 30K stort set dagen efter jeg havde haft min sidste tur. Så der var jeg en smule overrasket - positivt - på at det gik så stærkt
Har også fået mine 30K. Februar har været en vild rejsemåned og har også optjent en del på online shopping, mastercard, etc. I alt ca 70.000 optjent på en måned. Det er rekord. Nu skal de bruges inden SAS får gode ideer