@tbh @jakobv84 Hvis det var min post i refererer til mener det flueben var var på den tidligere side hvor man kunne hakke af så man ikke skal logge på hver gang. Jeg har ingen problemer med at logge på, før var det bare nemmere.
Forstår det ikke helt. Altså jeg har valgt forbliv logget ind og det fungerer som sagt fint. Eller mener du (bare) fluebenet var nemmere at se før?
@jakobv84 Helt rigtigt forstået - hvor ser du fluebenet, eller hvordan forbliver du logget på også efter du starter browseren igen?
Mine umiddelbare kommentarer. - Det kører langsomt - Mobilsiden er slet ikke god nok - reklamen for Letsgo/TAK åbner i samme vindue i stedet for nyt vindue/tab - Logg inn er svært at finde/bruge (især på mobil)
Forum ubrugeligt på mobil tlf, bruger android og chrome browser. Forum menu i toppe af siden virker ikke, jeg kan ikke vælge noget i undermenuen, ipad og chrome browser
Jeg har ikke kunne oprette mig på den gamle bruger så måtte lave en ny. Men for at være ærlig så bryder jeg mig ikke om: - Designet - Forummet nye udseende - Virker dårligt på mobilen - Langsomme svartider (Mobile enheder) - Det nye navn (Bliver alt for "internationalt"). Kunne bedre lide den nordiske udgave BonusFeber! Man kan da kun håbe det bliver bedre. Simon Toft
Jeg har stadig ikke forstået, om det er mig, der ikke kan finde ud af at bruge siden eller om der er fejl på? Kommer der nye indlæg op? Hvordan ser man nyeste indlæg?
Prøv at bogmærk dette: http://insideflyer.dk/forums/find-new/229407/posts Så kommer du til de nye posts
@Rikke Haugen Olsen - der står "NEW" ud for nye posts og der er en lille "blå cirkel" til venstre for indlægget og det indikerer vist, at der er ny post og det er også den øverste af de 2 posts der er det nyeste indlæg i... - det e rihvertfald sådan jeg kan se det..
Når du er logget ind - efter første gang husker den dig - og er på forsiden bruger du "Forums"og trykker derefter "new posts" så kommer alle ulæste beskeder ind plus du kan se alerts/likes.
Ja - pilen folder sig ud og du kan så se et underforum med "new posts" og blandt også se "members" og et underforum hvem der aktuelt er på. Jeg bruger ikke ipad til IF så det er nok der forskellen er.
Jeg bruger det her link: http://insideflyer.dk/forums/find-new/posts for så generer det en ny ID hver gang man åbner det og det virker bedre for mig
Det er korrekt at du skal bruge dette direkte link til at se de nye post direkte. Ellers kan du riskere en fejl, hvis en post flyttes eller slettes