Håber det her er gennemtænkt. Fordelen ved Bonusfeber var netop at det var et stærkt dansk brand, et engageret community og en hurtig og lean side. Nu er der plastret til med reklamer, forum er uoverskuelig og langsom. Og lad mig slet ikke starte med forsiden af insideflyer.dk
Har som den flittige læser nok har bemærket ikke været voldsom aktiv det sidste halve år, men det nye layout, og hastighed, er ikke en katalysator til at genoptage aktiviteten (navnet betyder mindre for mig) men lige nu er jeg forvirret på et højt plan, men har da heldigvis god tid til at tænke mellem mine "clicks" Bruger primært iPad, og det er ikke lykkedes mig at forblive logget ind Og HVEM mener denne reklame er noget for undertegnede???? /Schwert
Vi er klar over dette ikke er optimalt - især ikke på tablets og smartphones. Der arbejdes i teknikken med at finde løsninger på det. Jeg har dog ikke noget tidslinie på det lige nu desværre :-(
Til info får jeg udelukkende slankereklamer! jeg tror, det samme gælder som i mange andre situationer, at jo mere man informerer om det jo mindre irriterende er det.
Jeg må faktisk sige, at i går var svartiderne på smartphone meget hurtig, mens den stadig var ulidelig på web. Men lige meget hvad jeg gør, skal jeg hele tiden logge ind igen på smartphone.
Må indrømme, er godt nok blevet mindre aktiv herinde efter det nye navn og site.. Det fungere bare ikke rigtigt. Desværre.. Inside or not - BonusFeber's skandinaviske look var meget bedre og lige til.. Også for nye medlemmer.
@Henrik Olsen @Flemming Poulsen det er pænt mange år siden jeg har leget med Internetsider, men for sportensskyld checkede jeg: http://ping.eu/traceroute/ og så til min overraskelse, at det simpelthen er jeres webudbyder der peerer meget langsomt ... eller er det mig der er forkert på den? En anden observation er, at http://insideflyer.com/forums/ faktisk kører helt ok med svartider og fungerer fint... - så der må være noget "lookup af DNS" hos jeres udbyder der ikke kører som det skal, når der peges på insideflyer.dk
Sad lidt og tænkte i samme baner, for det irriterede mig voldsomt at .com versionen fungerede og ikke de nordiske, når det nu var lagt optil at alle skulle have samme platform og struktur. Selv mobilversionen er god!
Jeg kan kun beklage endnu en gang. Må desværre sige, at mht. hosting m.v. så har jeg ingen information om det. Men jeg har dog fundet ud af at svartiderne er smertefuldt lange når man er logget ind i forum. Er man derimod ikke logget ind, så er de noget bedre - dog stadig uden at være specielt gode. Hvad der er årsagen tør jeg ikke sige. At vi er via Hetzner i Tyskland (som for øvrigt er en fantastisk host, som jeg har meget gode erfaringer med - har flere andre hjemmesider der som kører utroligt stabil og hurtigt) er nyt for mig. Såvidt jeg er orienteret er vi hostet i UK og har ikke noget med Hetzner at gøre. Men jeg skal da prøve at spørge. Som sagt er jeg ked at al den besvær ifm. flytningen - jeg ville virkeligt ønske det var bedre, men det er desværre ude af mine hænder.
Er det bare mig, eller gør jeg noget galt.... Jeg har i LAAAAAANG tid ikke fået nye artikler op når jeg kommer forbi hedengangne Bonusfeber (ja ja det hedder det stadig i mine bogmærker) Jeg får fortsat en gammel "nyhed" op om SAS nye Boston rute, har i givet op eller???? /Schwert
Jeg har det lidt ligesom dengang vi gik igennem EuroBonus-massakren. Her gavnede det SAS og der blev mindre til kunderne. Sådan føler jeg også, at det er her. Ejerne får måske et bedre grundlag for reklameindtægter, men for brugerne er det desværre blevet dårligere på en masse punkter, og det giver mig ikke videre lyst til at følge med og skrive her. Spørgsmålet er på sigt, hvor gode indtægter InsideFlyer vil give, hvis der ikke er nogen der gider at bidrage på sitet i tilstrækkelig grad. - Stadig dårlig hastighed på sitet overall - Langt dårligere overblik - Sværere at tilgå relevante informationer. - Log-on problemer - Ligegyldige reklamer (spam) Håber der bliver lyttet til kritikken og handlet!
Min tanke er at der er nogle højere oppe end .dk der har mere at sige og så bliver .com nok også prioriteret højere. (Jeg så meget gerne at jeg tog fejl). Men eurobonus var der masser af alternativer til, det kniver i lidt højere grad her... Magter ikke så meget svensk eller norsk på business class eller flyprat, og så er der bare et godt community her
En lille men positiv oplevelse herfra. Jeg behøver ikke længere logge ind hver eneste gang på min iPhone og iPad...Er dog stadigt nødvendigt nogen gange på min Mac.
Jeg kan sige at der er fokus på at få hastigheden op på et tilfredsstillende niveau. Dette er lige nu første prioriteten. Det gælder desværre alle sites og ikke kun i DK :-(
Den norske site har fået hastigheden alvorlig op siden i går og kører nu på fuld højde med det "gamle" BF. Så ser ud til at der er ting i gang....