Ny website - bugs and errors

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 2/10/15.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Håber det her er gennemtænkt. Fordelen ved Bonusfeber var netop at det var et stærkt dansk brand, et engageret community og en hurtig og lean side.

    Nu er der plastret til med reklamer, forum er uoverskuelig og langsom. Og lad mig slet ikke starte med forsiden af insideflyer.dk o_O
     
    Kenneth K, Rikke Haugen Olsen, jefi99 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :eek::eek::eek::eek: Har som den flittige læser nok har bemærket ikke været voldsom aktiv det sidste halve år, men det nye layout, og hastighed, er ikke en katalysator til at genoptage aktiviteten (navnet betyder mindre for mig) men lige nu er jeg forvirret på et højt plan, men har da heldigvis god tid til at tænke mellem mine "clicks" Bruger primært iPad, og det er ikke lykkedes mig at forblive logget ind :mad::mad::mad:

    Og HVEM mener denne reklame er noget for undertegnede????
    image.png :mad::mad::mad::mad:

    /Schwert
     
    Kenneth K, Peter F., Ekeren og 9 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Genau
     
    Frequie og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jeg er altså også tæt på helt at droppe det her. Bonusfeber tilbage - dét fungerede jo!
     
    tbh, Flemming Poulsen, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Gad vist hvor deres reklame BI tror jeg er henne?

    Screenshot_2015-10-08-21-34-39.png
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Vi er klar over dette ikke er optimalt - især ikke på tablets og smartphones. Der arbejdes i teknikken med at finde løsninger på det. Jeg har dog ikke noget tidslinie på det lige nu desværre :-(
     
  7. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Til info får jeg udelukkende slankereklamer!
    jeg tror, det samme gælder som i mange andre situationer, at jo mere man informerer om det jo mindre irriterende er det.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Vi skal prøve at komme med løbende updates på tilstanden "i teknikkerrummet"
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  9. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Jeg må faktisk sige, at i går var svartiderne på smartphone meget hurtig, mens den stadig var ulidelig på web.
    Men lige meget hvad jeg gør, skal jeg hele tiden logge ind igen på smartphone.
     
    Peter Krogh Frausing og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. Lush

    Lush Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    36
    Point:
    13
    Må indrømme, er godt nok blevet mindre aktiv herinde efter det nye navn og site.. Det fungere bare ikke rigtigt. Desværre.. Inside or not - BonusFeber's skandinaviske look var meget bedre og lige til.. Også for nye medlemmer.
     
    AMJ, Kenneth K, Rikke Haugen Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen @Flemming Poulsen

    det er pænt mange år siden jeg har leget med Internetsider, men for sportensskyld checkede jeg: http://ping.eu/traceroute/ og så til min overraskelse, at det simpelthen er jeres webudbyder der peerer meget langsomt ... eller er det mig der er forkert på den?

    En anden observation er, at http://insideflyer.com/forums/ faktisk kører helt ok med svartider og fungerer fint... - så der må være noget "lookup af DNS" hos jeres udbyder der ikke kører som det skal, når der peges på insideflyer.dk

    Capture.JPG
     
    AMJ, jefi99, Rikke Haugen Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Sad lidt og tænkte i samme baner, for det irriterede mig voldsomt at .com versionen fungerede og ikke de nordiske, når det nu var lagt optil at alle skulle have samme platform og struktur.
    Selv mobilversionen er god!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Jeg kan kun beklage endnu en gang. Må desværre sige, at mht. hosting m.v. så har jeg ingen information om det. Men jeg har dog fundet ud af at svartiderne er smertefuldt lange når man er logget ind i forum. Er man derimod ikke logget ind, så er de noget bedre - dog stadig uden at være specielt gode.

    Hvad der er årsagen tør jeg ikke sige.

    At vi er via Hetzner i Tyskland (som for øvrigt er en fantastisk host, som jeg har meget gode erfaringer med - har flere andre hjemmesider der som kører utroligt stabil og hurtigt) er nyt for mig. Såvidt jeg er orienteret er vi hostet i UK og har ikke noget med Hetzner at gøre. Men jeg skal da prøve at spørge.

    Som sagt er jeg ked at al den besvær ifm. flytningen - jeg ville virkeligt ønske det var bedre, men det er desværre ude af mine hænder.
     
    THammer, clager, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Er det bare mig, eller gør jeg noget galt....

    Jeg har i LAAAAAANG tid ikke fået nye artikler op når jeg kommer forbi hedengangne Bonusfeber (ja ja det hedder det stadig i mine bogmærker)

    Jeg får fortsat en gammel "nyhed" op om SAS nye Boston rute, har i givet op eller????

    /Schwert
     
    asf og AMJ "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Vi kæmper med teknikken og venter lige lidt med nye artikler indtil dette er løst.

    /Henrik
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  16. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Jeg har det lidt ligesom dengang vi gik igennem EuroBonus-massakren. Her gavnede det SAS og der blev mindre til kunderne. Sådan føler jeg også, at det er her. Ejerne får måske et bedre grundlag for reklameindtægter, men for brugerne er det desværre blevet dårligere på en masse punkter, og det giver mig ikke videre lyst til at følge med og skrive her. Spørgsmålet er på sigt, hvor gode indtægter InsideFlyer vil give, hvis der ikke er nogen der gider at bidrage på sitet i tilstrækkelig grad.

    - Stadig dårlig hastighed på sitet overall
    - Langt dårligere overblik
    - Sværere at tilgå relevante informationer.
    - Log-on problemer
    - Ligegyldige reklamer (spam)

    Håber der bliver lyttet til kritikken og handlet!
     
    Schwert, Clipper, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Min tanke er at der er nogle højere oppe end .dk der har mere at sige og så bliver .com nok også prioriteret højere. (Jeg så meget gerne at jeg tog fejl).
    Men eurobonus var der masser af alternativer til, det kniver i lidt højere grad her... Magter ikke så meget svensk eller norsk på business class eller flyprat, og så er der bare et godt community her :)
     
    THammer, clager, Peter Krogh Frausing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    En lille men positiv oplevelse herfra.
    Jeg behøver ikke længere logge ind hver eneste gang på min iPhone og iPad...Er dog stadigt nødvendigt nogen gange på min Mac.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg kan sige at der er fokus på at få hastigheden op på et tilfredsstillende niveau. Dette er lige nu første prioriteten. Det gælder desværre alle sites og ikke kun i DK :-(
     
  20. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Den norske site har fået hastigheden alvorlig op siden i går og kører nu på fuld højde med det "gamle" BF. Så ser ud til at der er ting i gang....:)
     

Del denne side