Ny website - bugs and errors

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 2/10/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Den griner da ikke, den smiler bare og er grøn i hovedet...
     
  2. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Savner den røde markering som indikerede notifications! Den var super god til de mange har-lige-3-sekunder-så-jeg-tjekker-forum-for-at-sikre-mig-at-intet-sker-i-Rejse-deals-tråden besøg!

    I øvrigt cred til alle forumister, jeg synes det er god stemning og knapt så meget brok, som på den norske søstersite (som jeg også frekventerer)! Keep it up;)
     
    tbh, lionshield, Peter Krogh Frausing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Notifications fremgår på alle sider nu i den sorte bjælke kaldet 'Meddelelsesområde', som er placeret under området, hvor dit eget navn m.v. står. Men ja, når der ikke står 0 i en kategori, så kunne den skifte farve..
    I øvrigt helt enig i den super-positive tone på dette forum. Et kæmpe plus, og langt fra den syrlige tone, som hersker andre steder... :D:D:D
     
    tbh, mhsalv, Peter Krogh Frausing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der er en reklame i toppen af mobilsiden som loader langsommere end resten af siden. Ofte når jeg lige at scrolle ned og være ved at trykke på artiklen og så loader reklamen og folder sig ud så jeg får trykket på den i stedet. Jeg bruger adblock på pc'en, så har tænkt at det var fair nok at støtte lidt med reklamerne på mobilen, men nu er denne reklamme ved at være så belastende at jeg overvejer en browser der lader mig fjerne reklamer på mobilen...
     
  5. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Forslag, lave abonnement til Inside flyer og når man er logget ind så fjerner den ALLE reklamer.

    Det er virkelig hårdt at bruge forum via mobil eller tablet, det er en lidelse hver gang, det gamle mobil forum var meget bedre, eller tjek fx. flyertalk på mobil, sådan skal det være, enkelt og hurtigt.

    Navnet Insideflyer er helt håbløst, adskillige folk i min omgangskreds (som ikke bruger forum) har kommenteret hvorfor har de dog skiftet navn til Insideflyer.

    Forslag, gå tilbage til bonusfeber.dk og skriv at bonusfeber er en del af Insiderflyer netværket!

    Der er INTET godt kommet ud af denne "opgradering" det minder om Eurobonus 2.0 enhancements.
     
    Henrik Olsen og Frequie "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Uha @frankbrix - det var hårde ord - men jeg forstår budskabet :)
     

Del denne side