Nej, intet stempel i passet og kun paskontrol OSL ud/ind Schengen. Ingen paskontrol LYR men passet bliver checket ved indcheckningskranken LYR og i gaten. Udlændinge kan frit rejse ind på Svalbard og kan opholde sig/arbejde uden tilladelser og taxfree fik jeg fortalt. Der er en befolkning på totalt 2000 (ca 10% fra Thailand som servicerer på hoteller etc) og 3000 isbjørne!
På SAS hjemmesiderne er det helt normalt... Fik den også mange gange i går, har fået den idag også... Jeg vil næsten sige, at det efterhånden er mere regelen end undtagelsen at der er problemer med SAS hjemmesiderne...
Skal lige huske på at jeg postede den forkert - det er ikke for point, men kun for penge Sales period25JUN15-28JUN15 Travel period09JUL15-29AUG15 - all travel to be completed 31AUG15 Fare basis Z3DK9BIZ, Z3FI9BIZ, Z3NO9BIZ, Z3SE9BIZ Minimum stay: SU rule Only valid on outbound weekdays WED, THU and SAT Only valid on inbound weekdays MON, WED and SAT
Godt ramt - det blev Houston fra Stavanger til 50.000 points. Book 9-15. juli og rejse 10. juli til 31. august
Har lige kigget og lavet en artikel på det: http://bonusfeber.dk/sas-har-50-point-rabat-houston-business-class-bestil-dag/ Der er en del ledige sæder at finde, så det er bestemt muligt at komme afsted - også med mere end en person.
Dags för en ny point bargain tycker jag! Vad sägs om en på longhaul? Ingen direkt bargain kanske med 20% rabatt (latest info), men det är på longhaul.
Det har jeg vel egentlig heller ikke rigtigt.... Der er simpelthen for få weekender hen over året, når man lige skal være hjemme ved familien også.... De kan jo ikke komme med hver weekend på langtur - det bliver jo klart for dyrt....