Det kommer an på hvor meget ordkløver man må være, men jeg er måske ikke den rette til at være det. men der står en longhaul Ellers havde jeg været i enig i at IAH er et det bedste bud..
Hvis man kigger på seatmaps på experflyer.com på ARN-HKG, så ser det ikke ud til at denne rute sælger specielt godt. Der går også rygter mange steder om det samme, så HKG kunne være et godt bud....
Kunne også være ORD for at få fyldt LN-RKP op i efteråret. Der plejer også at være rimelig god plads på denne rute - og med en forøgelse af antallet af afgange fra ARN, så kan det også være et bud....
80K til ORD, er vel overkommeligt... - har jo (desværre) racked nogle point op, men gider faktisk ikke mere til US i år.. ;-) - så skulle det jo lige være fordi via ARN med den nye 330-300ER
Men de holder vel udsalg på den "gamle kabine", så vel ikke så interessant, altså læser til den 3. oktober kun, men salget af ruten virker som om, at det går lidt trægt! Må vi jo se, om SAS vil blive ved med 3 Hub (4 Hub strategi)...
Det er netop det jeg har skrevet i min forsideartikel. Det trækker bestemt ned at det lige præcis er i den periode, hvor ruten serviceres af et fly med den gamle kabine. Jeg tror så også bestemt på at der kommer en ny omgang inden årets udgang, da der ved et hurtigt kig er en del fri pladser på Stockholm - Hong Kong ruten. LINK: http://bonusfeber.dk/sas-point-bargains-hong-kong-business-class/
Synes SAS skulle være noget mere aggressive end blot 20% point bargain. Kan huske jeg engang har fået Tokyo til 24.000 point (mod normalt 80.000) og også, at der engang var Chicago i julekalenderen til 10.000 point (60.000 normalt). Houston, som jeg selv var på for nogle uger siden, var også fin med business til 50.000. Kunne være meget sjovt at få lavet en liste over historiske point bargain's til sammenligning.
Jeg rejste på en superdeal som du nämner @PeterA till Chicago för 20 000 point i economy extra (numer plus), det var i februar 2010 og jeg husker den till Shanghai för 20 0000 i go, julekalendern 2012!
Ja, lige netop. Kan se, at Tokyo også har været på 50% i Maj '11 og April '12, hvor Beijing også var på til 50%. Synes generelt, at bonusrejserne til Asien er for dyre. Når SFO fås til 60K, så er der vel ingen grund til at charge 80K for Beijing.
Enig, men nu skal vi jo passe på med at give dem gode idéer... Enhancements bliver jo næppe til vores fordel...
Klart nok. En harmonisering til eksempelvis 70.000 point på alle langruter er vel ikke at foretrække.
Jeg rejste også til Chicago på 10k/20k dealen i sin tid. Jeg tog også Economist extra til 20k istedet for stdeconomy til 10k Enig i at SAS burde komme med liiidt bedre kampagner, selvom Houston dealen var helt ok