Er også ny, men vil mene det betyder at du kan booke plus med fx dine eurobonus point. Pt er det kun go og biz som er muligt.
Drømmetilbuddet må være C til SFO for 50.000 Det sker dog ikke. Introduktion af SAS Plus bonus billetter long-haul med intro-tilbud til New York for 40.000 Det sker dog heller ikke. SÅ lad os få Go til New York for 40-45K
Jeg har lige fået en Eurobonus-email med tilbud på rejse i Go/Plus til; Prag 18.000/30.000 point Riga, Poznan og Warszawa 12.000/18.000 point Svarende til 40% rabat.
Der er lækker bjørn på menuen - hvis de har fanget en for nylig. Og så er der altid https://kingofshooting.com/riga/shooting-packages
RIX er en OK destination for en weekend. Masser af engelske stagtours som drikker sig bevidstløse i billig øl/sprut. Gode hoteller til fornuftig penge. Masser af billige og gode spisesteder og sjovt at prøve russisk mad og levestil hvis man vil undgå alt besværet med Rusland.
Overvejer en weekend i Poznan på dette SAS tilbud 12k point og lidt skat er en god pris. - Nogen der har erfaringer eller er interesserede.
For en del år siden var jeg på business i Poznan et par gange - en hyggelig by, men som jeg husker, ikke det store at se og opleve. Hyggeligt torv i centrum og mener også, jeg besøgte noget botanisk have med noget akvarie, som var ret stort. Mener, den ene gang var om vinteren, hvor det var koldt og den bedste cacao, jeg nogensinde har fået, fik jeg der....
Er begyndt at lave en lille oversigt over pointbargains og kan se, at Riga, Poznan og Warszawa også var på 'promo' fra April 21-27 tidligere i år med rejseperiode hen over sommerferien. Der var dog 50% rabat sidste gang med hhv 10k/15k point for Go/Plus - altså en lidt kedelig udvikling, når der ikke gives samme rabat denne gang.