Hej Peter Har du tilfældigvis noteret hvornår der sidste efterår var pointbargains på longhaul flights?
Sidste efterår var der ikke noget på dette tidspunkt. Først den 9. december for rejser fra 8 januar til en gang i marts. Disse var på tilbud: New York t/r 48.000 point Tokyo t/r 56.000 point Washington t/r 36.000 point San Francisco t/r 48.000 point Beijing t/r 48.000 point Chicago t/r 30.000 point!
Tak Peter Det boder ikke godt for mine forhåbninger om at bruge bonuspoint til en smuttur over at se amerikansk fodbold...
Tror ikke man nødvendigvis kan udlede ret meget af sidste års point bargains. For det første er kapaciteten i vinterprogrammet let udvidet ifht sidste år og derudover er dollaren taget til i værdi, hvilket nok tager noget af efterspørgslen herhjemme. Vil tro, at Washington eller Chicago nok er der, hvor der er størst sandsynlighed for at der enten kommer point bargain eller er ledige award billetter. Ifht Asien er det nok HKG.
Det viste sig, at være nord Norge: http://www.flysas.com/en/eurobonus/offers-news/point-bargains/point-bargains-main/
Skynd jer at booke LYR. Det er en stor oplevelse - og man har jo desværre ikke mulighed for at at komme til Grønland på point. Læs triprapporterne om Svalbard.
Min TR er her: http://bonusfeber.dk/tur-sas-longyearbyen-sas-plus/ Det skal prøves! Der er også et Radisson, gad vide om de også har 2F1
Har fundet mig plads fra Fredag - Mandag (Mandag morgen 02.30) i marts. Der var dog kun Plus på udrejsen, men 18000 point er vel også ok.. Marts være et godt tidspunkt at besøge Svalbard. Må finde den varme jakke frem.
Svalbard har jeg været på. Vil gerne derop igen (og næste gang om vinteren!), men jeg kan ikke afsætte mere end en weekend... I stedet har jeg bestilt weekendture til Alta og Tromsø. Satser meget på nordlys! I øvrigt var turene dyrere, da de først lagde dem ud. 12.000 fra Danmark og 6.000 fra Norge - og nu hhv. 10.000 og 5.000.
Gad vide om man kan få pointene justeret. Tør næsten ikke afbestille. Edit: Det kunne jeg. De satte den ned til 15.000 ved henvendelse til kundeservice.
Jeg røg også på en tur til TOS da min søster bor der i foråret! SAS Plus, 356 kr og 15.000 pts Hjalp også søster med at booke TOS-LYR, 300 kr og 5000 pts i Go t/r.. må siges at være en fin pris
Talte med Eivind Roald i weekenden, som fortalte at der i løbet af efteråret kommer nogle af de point bargain, som normalt er meget populære. Iflg ham betydeligt bedre end hvad vi har set den seneste tid. Flere detaljer ville han dog ikke løfte sløret for. Desuden en del andre spændende ting på vej fra SAS