Nya erbjudanden ute idag, kommer ut på siten inom kort i Danmark (super med inside kontakt). Byerna er Berlin, London, Paris Bryssel. Og de ger30% rabat. Rejs 15/3 til 30jun.
Synes nu ikke tilbuddene denne gang 14/21k points go/plus til TXL eller 21/35k points go/plus til BRU/CDG/LHR med ca kr400 extra i skatter/afgifter er noget at løbe langt efter.
Dog kan jeg se at der er åbnet for Award-ledighed til MIA og med fin ledighed i C (100k points), hvis der er nogen der kunne fristes Det vil jeg hellere end 3x til BRU i Plus
Nyt tilbud kommer imorgon til tre destinationer i Europa. Moske till Nice? Skal snakke med min kone, eller så rejser jeg sjäv! http://www.sas.dk/eurobonus/tilbud-og-nyheder/manedens-bonusrejser/point-bargains-main/ Bokas till söndag aften, rejs 1/3 til 1/5. Även till Gdansk og Manchester.
Så er der LA, Chicago, Washington, Beijing, Hongkong og Shanghai med 30-40% rabat på go Book: February 16 - 21, 2016 Travel: April 12 - June 9, 2016 Og Oslo og Stockholm til 12000 i go og 18000 i plus Book: February 15 - 21, 2016 Travel: March 2 - June 30, 2016
Ærgerligt, det kun er til 9. juni. Jeg kan dog ikke få den ned på 48.000 fra BGO til ORD i den periode. Måske er BGO ikke med i 'anywhere in Europe'
Man kan først booke fra i morgen Jeg lavede samme fejl og kunne ikke finde billige billetter. Men satser på muligheden er der i morgen !