Gdansk, tjah hvorfor ikke? - har aldrig været der, så da overveje at prøve det.. Synes da så ikke availability er stor for 4 personer, sådan umiddelbart..
Har ni fler point att spendera så kommer det fler dest på fredag denne uge. Shit vad vad gott det är att ha en kontakt direkt in i eb .
Hvis nu du kom med antallet, kunne vi få gang i gætteriet.... Jeg tror New York er et godt bud - eller???
Jeg synes NYC er et frækt bud og i tråd med hvad der kører af bonustilbud hos LH og KLM/AF... meeen det er nok snarere nogle af de byer vi skød ud tidligere desværre.
@Kristian - ahhhh jeg mindes da at det er set før, synes jeg erindre 45k til Staterne, eller er det noget jeg har drømt PS HUSK hvordan det gik sidst du dessede en af mine forudsigelser - need I say more ???
45k dukker op med jævne mellemrum. 30k og derunder typisk kun ifm. julekalenderen. Og så den legendariske 10k til Chicago tilbage i 2009
Min kontakt bad mig sprida att kampanjen till Tyskland är förlängd på grund av problemen på SAS siten. Samma resdatum, men bokningsbart fram till lördag kväll den 13 september. De har fått strikta order att inte uppdatera något på siten just nu!
MEEEEN desværre står der når man klikker her: http://www.sas.dk/eurobonus/tilbud-og-nyheder/manedens-bonusrejser/
Mon ikke det Silferlood mener er at der ikke bliver opdateret at den er forlænget og at det ser ud som om den er udløbet, men dog stadig kan bookes i systemerne...
Undskyld, men så har de vel ikke forlænget? De kan bare ikke stoppe kampagnen (ligesom de ikke kan forlænge den), når de ikke kan opdatere...