Berlin 12K på Go og 18K på Plus London 18K på Go og 30K på Plus http://www.sas.dk/eurobonus/tilbud-og-nyheder/manedens-bonusrejser/
Månedens er da vist noget nyt. Umiddelbart mindre godt end før da de kørte det regelmæssigt, men meget rart hvis det kommer system i det.
Interessant koncept men ville nok bruge avios til de to destinationer personligt (med BA og AB henholdsvist)
EB har startat med en supergo point bargain, idag endast för EBD, op til 70% i rabatt på alla linjer, även i Plus på longhaul.
Ok, det er godt nok billigt! Er det et af de tilbud der bliver åbnet senere for EBG/EBS? Ellers behøver jeg ikke begynde at drømme denne gang...
Det ser ud til at EBG og EBS også kommer, de "tynde ruter" er GODT NOK skarpt prissat, mon ikke de bliver hurtigt udsolgt.... Ellers kan SAS da i den grad få fyret nogle "skyldige EB point af" hvilket jo pynter på ballancen /Schwerrt
Ruterne indenfor norden er godt nok skarpe. 3k for en retur til AAL eller 9k for en retur til Svalbard på Plus.
Det må være ny rekord. 9 langrute-ture booket på 1 formiddag Får nok ikke fløjet dem allesammen, men det herlige ved award-billetter er jo man kan afbestille igen
vanvittigt. Glad for det kun er for EBD indtil videre. Forhåbentligt kan jeg få set på det her til aften
Så det er altså din skyld at der ikke er nogen billetter tilbage, når det bliver åbnet for os der ikke er EBD ;-)
Plejer at være EBD/EBP på dag 1 guld på dag 2 sølv på dag 3 og pøblen på dag 4 @danielbirch Tror nu mere du skal give @PeterA skylden når han har købt 9 t/r billetter
Nej, tilsyneladende ikke. Prøvede både med CPH-ORD//IAD-CPH og CPH-PVG//HKG-(ARN)-CPH og man fik ikke rabatten. Til gængæld noterede jeg, at børn fortsat får 50% rabat på point. Altså koster en t/r til PVG på Plus kun 12k point Meget meget rimeligt
Jeg havde prøvet præcis samme kombinationer... Specielt PVG/HKG kombien havde været nice, når man slipper for visum. Kan ikke rigtigt finde noget der er super nice - det er for koldt i ORD/IAD til en weekend tur på den tid af året tænker jeg... Nogle IF weekendture her?