Det ser ud til at SKIT fjoller rundt med hjemmesiden lige nu. Jeg kan i hvert fald som EBG slet ikke booke Eurobonus billetter:
Så virker SK pointdeals for EBG for bookinger til Europa. Jeg har booket 2 foreløbig hver til 6k point Virker endnu ikke på langruterne.
Der er ikke meget, at vælge imellem for 18K ture mere :-( - medmindre man tager hverdage... Det blev en dyr nat, men fik da flushet nogle bonuspoint...
Men systemet er tilsyneladende ikke opdateret. Jeg får i hvert fald som EBG ikke nogen rabat på long haul.
Gælder både plus og eco når det er bonusbilletter. Og de kører noget med, at det skal være inden kl 19 dagen før, fik jeg at vide hos kundeservice engang....
Forudsat point ikke er forældede på fortrydelsestidspunktet. Hvis point er forældede, så mister du dem.
Jeg kan hverken se hvor mange EB points jeg har når jeg logger ind, eller se om der er Award billetter til nogen destinationer - gik ud fra jeg ville kunne booke en alm. Award billet hvis jeg lystede uden rabat, men systemet kommer med fejl ved hver søgning jeg foretager. Jeg er EBS, er der andre med lav status der har samme problemer? (Vil gerne booke to ture i morgen, så håber ikke det kun er min konto den er gal med)
til dem der skal til Chicago, se lige om den her ikke kunne være interessant: http://extremehoteldeals.com/knickerbocker-chicago/
Jeg havde problemer i går hvor der kun var åbent for Diamonds (er selv Guld). Fik en fejlmeddelelse om at der kun var åbent for booking af Eurobonus-billetter for medlemmer med højere niveau.
Nope, både Chicago og Washington koster min 30.000 per vej. Svalbard koster min 10.000. Er det, det samme i andre sølv medlemmer ser?