Kan stadigvæk kun se billetter til 30.000 - 50.000 point for washington og chicago. Hvad ser i andre?
Jeps, det står helt som det skal. Eks. to Plus-retur til Venedig for 972 lyder brugbart. Men Venedig i perioden okt-feb kolliderer med WAF
Bookede en endagstur (25 timer) til ORD i feb, ved ikke om det bliver til noget. Hjemturen hed ORD-ARN-OSL-CPH (kostede <30kr mere end ORD-ARN-CPH og kom hjem samme tid) og så var ARN-OSL med "A320 Sharklets", går ud fra det er NEO? Langt ude i fremtiden og det holder sikkert ikke, men potentielt spændende!
Tror det var anden eller tredje række på plus der kun havde 1 vindue og ikke 2 vinduer pr sæde lige som alle andre rækker. Så vælg en anden en der. Forreste række er vist ok men tæt på galley
Hvis man nu bestiller dette tilbud, så går jeg ikke ud fra at man kan flytte billetten til en anden dato når tilbuddet er ophørt, til samme pris, vel?
Kan også melde ind med at man ikke kan få ændret et segment. Ville gerne ud fra BLL og retur til AAL, men kunne kun booke enten eller på nettet, så det gjorde jeg, da der kun var en billet tilbage på de ønskede datoer. Ringede nogle timer efter til SAS, som sagde jeg kunne afbestille rejsen uden gebyr, og så kunne de genbestille billetten fra BLL og Retur til AAL, men de kunne ikke ændre et leg. Han anbefalede dog jeg ikke afbestille da det ikke var sikkert han kunne bestille den billet jeg frigav ved en annullering, og så ville jeg stå uden rejsen.
Jeg ville nok ringe en gang mere og se om du fandt en anden medarbejder der måske kan flere tricks. Jeg ville da umiddelbart mene at de godt kunne ændre den så længe der er tilgængelighed på det nye leg uden at skulle ombooke den helt så det lyder ikke rigtigt i mine ører...
I den mail, jeg modtog i mandags stod: Jubilæumstilbuddet starter officielt 9. september, men som Diamantmedlem kan du booke allerede i dag og indtil 12. september.
Nej. Du tjener generelt ikke point på bonus billetter. Undtagelsen er Point & Cash billetter der har samme regler som en normal billet.