@ChristianB
Er det ikke også lidt optimistisk at tro man kan få billetter i uge 7 efter 1 uge med sådanne priser...?
Når jeg ser i min indbakke, så er det ikke en uge siden, at kampagnen begyndte, men tre dage.
Hvorfor statuskunder nødvendigvis skal have forrang på *alle* services kan jeg egentlig ikke se. Mit gæt er, at alle diamanterne langt fra selv har betalt for deres ture, men gerne bruger businessindtjente point til at rejse privat efterfølgende. Så jo - på opgraderinger, ekstra bagage etc. giver det vildt god mening, og for min skyld kunne 9/10 af alle årets kampagner gå direkte til VIP-kunderne (hvad de jo også gør?), men I behøver måske ikke rydde *hele* pladen med firmabetalte gevinster? Jeg synes, at min selvbetalte vej fra basis til sølv om lidt giver mig nogle ret begrænsede fordele, som ikke just giver mig nogen særlig grund til at vælge SAS som privatkunde.
Opgraderinger til Business billetter er efter min bedste overbevisning elendig value, da jeg gerne vil fra A til B og retur - og gerne sammen med familien. De gange jeg har forsøgt mig med plusgrade i lufthavnen har der været overbooket, så jeg ved selvfølgelig ikke, om det ville være pointene værd
Og som nævnt ovenfor, har jeg ingen problemer med, at I får ekstra lukrative forhold, når I rejser vildt meget.
Hvad angår løbetiden på tilbuddet jeg kan faktisk ikke se noget sted på SAS egen hjemmeside, at antallet af billetter udløber med lynets hast. I øvrigt er der generelt helt udsolgt på HKG i 2017, februar er væk på ORD og IAD med mindre du også kan rejse i tiden og komme hjem før du tog afsted, så det er ikke kun i uge 7.
Nordic+ priserne er fine, og der er da også en del europæiske rejsemål, der giver billige oplevelser pointmæssigt, men så kunne de sgu da i det mindste have forlænget perioden til marts med, så det var værd at opholde sig uden døre på turen...
Mvh/skraldemanden
Click to expand...