I vanlig SAS stil, ligger det gemt her: www.sas.dk > rul ned i bunden af siden > Klik "Om Eurobonus" > rul ned i bunden af siden > Klik "Pointrabatter" > Voilá
Det var nu det jeg gjorde - men nu virker det faktisk - tak. SAS' kunder må da være det mest tålmodige folk med en form for IT uddannelse
Til jer, der snupper en tur til Bryssel: https://thepointsguy.com/2017/02/underwater-restaurant-brussels/
Hvordan er det nemmest at booke følgende: En bonus billet til mig selv En alm. billet til min kæreste Så kan det da være at jeg overrasker med et par dage i Bruxelles Og god mandag /j
Ring til SAS og book det hele på en gang, så er jeg næsten sikker på at du kan lave en bonusbillet og en betalt billet på samme PNR
Tak for svar. Som rookie troede jeg at det var 15 k point tur/retur, så tror at jeg droppe det. Har dog 15K basispoint som udløber ultimo februar - nogle gode ideer til at få value for points?
Det er Det også i følg deres tilbud, hvis det passer med dine rejse dage og tilbudsperioden! Brussels til 15k er ikke specielt god value heller, men hvis de udløber alligevel er det jo fint nok. Bare lige et ekstra tip, book den normale billet til dig selv og bonus billetten til kæresten med mindre hun er mere bonus haj end dig!
Så må jeg da vist lige kigge en gang mere på det. Og tak for det gode bud mht. bonusbillet - ville jeg ikke selv have tænkt på! Jeg er EBS medlem - kender I et nummer jeg kan ringe på som kan hjælpe? Jeg er måske lidt krævende nu, men I er jo så flinke til at hjælpe
Se, nu var der nogle tilbud, der kan bruges til noget: https://www.sas.dk/eurobonus/kampagner/billige-bonusrejser/ 50% off på indenrigs/nordic/europa - med enkelte undtagelser på europa, hvor der "kun" er 30%
Så er det nu der skal bookes LYR for dem der ikke allerede har haft oplevelsen med en Svalbard rejse for 10K EBpoint
Men jeg er kun EBS medlem og har 15K som skal brændes af inden slut februar - øv! Kan jeg ikke overføre nogle basispoint til en som vil bestille med pointrabat til damen og jeg /j