Tror nok opdatering af tekst på hjemmesiden og priser i bookingsystemerne er ganske adskildt og helt forskellige systemer. Bookingsysterme har ikke været berørt af nedbruddet, men de er selvfølgelig ikke meget værd på sas.dk når hjemmesiden er nede
Har før været til Svalbard, da man kunne komme overalt i Skandinavien for 6000 point t/r. Det må de gerne gentage!
Nu var det lang tid sen de hade någon, jeg ringde min kontakt og fick info om att det kommer nya på fredag.
hehehe, man skal var 'careful' med sina connections. Jeg syns att de är godkent fra mig med tanke på den lange resperioden OG man vill shoppa när det är som vi siger i Sverige 'mellandagsrean'.
Så dukkede den op. Tre dage til at bestille en tur til Dublin, London eller Manchester for 15000 eller 25000 point (hhv. Go og Plus).
Præcis. Det kan jo nærmest ikke svare sig. En billig billet med enten EasyJet eller Norwegian koster jo nærmest det samme som det man betaler i afgifter ved en award-ticket hos SAS plus man lige skal betale en masse point. Norwegian har i øjeblikket billetter one-way til Gatwick for 249 kr og EasyJet omkring det samme.
Norwegian (man vil jo gerne HJEM igen - en weekend tur der pludselig bliver på 6 dage ) nah - ok - det ER jo ikke long haul til London
Indeed... var selv tur/retur til LGW for små 14 dage siden uden problemer for 749,- retur. Norwegian's problemer med accuracy er vist kun lang-haul.