Perfekt - udnyttede det til at annullere en bonusrejse til Aalborg for fulde point for mig og min søn og booke en ny bonusrejse til Aalborg til 50 procent. Tak SAS
Tips! Har ni aldrig besökt Lofoten, då är det dags nu. Wideroe börjar flyga direkt fra Oslo i april nång gång, så det blir kun ett stop på vejen dit.
Så kom det også på mail der siger dobbelt EB point 6 marts-10april Der står ingen steder at det skulle være ekstra point!!!!
Fremgår det nogen steder om det kun er på rejser booket fra nu af, eller gælder det også på allerede bestilte rejser?
det tror jeg ærlig talt ikke at SKIT kan holde styr på. Der står i hvertfald ikke noget i T&C omkring at det kun er for nye bookinger!
Så var det alligevel at godt valg at flyve med sas hjem fra Barcelona 9/3 via Oslo, fremfor direkte med norwegian
Hej alle. Jeg tænker på at booke en tur for kæresten og jeg indenfor Nordic+ countries - men jeg kan ikke lige overskue "hvor" jeg kan komme hen, da jeg umiddelbart selv skal skrive lufthavnen jeg gerne vil til. Hvordan får jeg lige et overblik over hvilke lufthavne/byer jeg kan komme til indenfor Nordic+ lande? Pft
Fra SAS hjemmeside Denmark (Incl. Faroe Islands), Estonia, Finland, Norway, Sweden, Germany, Latvia, Lithuania and Poland Så er det bare at vælge om du vil til Warszawa i Polen, Munchen i Tyskland, Torshavn på Færøerne, Tallin i Estland eller noget helt femte.
Hej Clager. Mange tak for svaret Jeg tænkte mere på, om der var en hjemmeside hvor man kunne få et overblik og hvilke lufthavne i hvert enkelt land der var omfattet (eksempelvis SAS opereret eller hvad der nu indgår i bonusbilletterne) Giver mit spørgsmål mening?
De har et routemap, men det er utrolig outdated. f.eks. står det som de stadig flyver til LUX og MAD, men ikke til VIE. Måske det alligevel kan sætte lidt tanker igang: https://www.flysas.com/en/Generic/Services/route-map/ (kræver i hvert fald i chrome at du lader siden køre scriptet)
Vi skal lige have det skåret ud i pap for en amatør fra det momsfri: Hvis man booker en bonusrejse f.eks. AAL-Tallin, betalt med point - tæller de fire strækninger så med i optjeningen til vedligeholdelse af status? (når man har status grundet antal flyvninger og ikke points)
Er det i øvrigt kun mig, der ikke noget sted kan se, hvor/hvordan man tilmelder sig mails om dobbelt-op kampagner og andet? Det fremgår ikke af ens profil på sas.dk eller i app'en,