Nya point bargains kommer

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 6/8/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    @silferlood - har du mulighed for at få en status på om der kommer nye points bargins snart?
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Endnu et enhancement !

    fra hjemmesiden :

    POINT BARGAINS
    Do you always want to be one step ahead, then bookmark this page and before you read more, login so you are ready to make the reservation quick and easy because here are the hottest point offers we have available – visit destinations previously beyond your reach and take along the whole family.

    Oh, by the way, children 2 - 11 years old, receives a 50% discount on the offers below.

    DEAR MEMBERS,
    Thank you for your interest, however point bargains is no longer available - for the time being that is. If you're dreaming of getting away on a nice bargain, come back very soon.

    Note! Taxes and fees may apply per person in addition to the points required and they vary by route. The exact amount will appear when you book your award trip.

    Travel can start in any direction and domestic connecting flights within Scandinavia are included.
    *Selected routes with Wideroe in Norway due to Norwegian Government regulations.
     
    Kenneth K, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    WTF... hvordan vil de så have vi kommer af med point??
     
    jtraveler, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sådan en smule objektivt hænger nedgang i antal bonustilbud vel ok sammen med mastercard premium - de bedste tilbud til de mest loyale (rejse i plus/business for go pris)

    Og derudover står der vel egentligt det samme som der har gjort hele tiden - men med lidt andre ord - at pointtilbud pt ikke er der, men at de lige pludseligt kommer igen....som det har været hele tiden.

    Den danske sides tekst: Tak for din interesse, men vi har ingen point-rabatter for at tilbyde lige nu! Kom tilbage igen meget snart.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg er da enig, men tænk på dem der sparer lidt point op med 1,2,3 rejser op, de får nada ud af det, det samme den familie der tager til USA/Asien på Plus... ingenting..

    Endvidere vil jeg da mene Plusgrade er et lotteri, husk det, du har ingen garanti for, at komme af med dine point og blive opgraderet.. du kan (måske) i lufthavnen...

    Reelt sparer vi jo bare op og får sværere og sværere med, at kommeaf med vores point (medmindre Premium), men det er vel mindre end 1% af SAS bonusmedlemmer der har det...

    Ja, lad os håbe, der kommer lidt gode bonustilbud ud snart igen..
     
    Ali Taran, THammer, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det har da været formuleret sådan i lang tid? Synes ikke der er noget nyt i dette :)

    Det stammer nok fra den gang hvor der altid var point bargain tilbud, men det er vist flere år siden de gik væk fra det. Nu er der bare tilbud engang imellem (og meget uregelmæssigt åbenbart :confused:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Det er et ret interessant spørgsmål: Hvad får man ud af EuroBonus?

    Jeg har ikke regnet på det i de sidste år - men da jeg meldte mig ind i "klubben" var tommelfingerreglen: Hvis jeg havde 11 rejser fra Aarhus via København til Tallin / Riga / Vilnius, så havde jeg fået bonuspoint nok til "En GRATIS rejse" til en af de 3 byer (det var i 1994).

    I dag er det nok meget sværere at gennemskue udbyttet, fordi:
    • Vi skal selv betale "Skatter og afgifter"
    • Optjeningen af point er meget mere differentieret (afhænger af prisen på billetten)
    • Jeg rejser i dag ofte med andre selskaber i Star Alliance (det gjorde jeg ikke dengang)
    • Der er andre muligheder for at optjene point (kreditkort og alle andre partnere)
    Dertil kommer, at prisen på billetter er faldet, så værdien af en bonusbillet er mindre end dengang.

    Men som alle andre loyalitetsprogramme, så er EuroBonus designet til at fastholde loyale kunder, der ofte bruger butikken - mens der ikke er meget at hente, for dem, som flyver en enkelt gang om året. Jeg synes, det er i orden, men er også klar over, at andre kan have en anden holdning.
     
    Ali Taran, SebastianBruun, Claus Heine og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    649
    Point:
    93
    Sry för sent svar og yes, det kommer men vi får vente ett tag til!
     
    Ulrik, Grisefod, Peter Krogh Frausing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    649
    Point:
    93
    Nu är det nära :D, imorgon og med 40% off!
     
    klausbm, jtraveler, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Spændende om MC Premium giver Plus for Go pris.... bare sådan lige, at få den sidste rabat med...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    MC Premium virker også på denne kampagne - så Plus til TXL og RIX til 12.000 og CDG til 18.000.
     
    tbh, Henry, jtraveler og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Stærkt! :)
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  14. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Er der egentlig nogen catch ved at bestille nu og altid bruge muligheden for at afbestille? :confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Næ, ikke så længe du afbestiller 24 timer før afgang. Det er The beauty ved bonus billetter :)
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  16. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    649
    Point:
    93
    Noope, det er det ikke, det går fint men mitt 'advice' till alle att ikke göra det för ofta för då kommer de säkert införa en 'fee' :D.
     
    Jeblin, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  17. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Er det kun mig der ikke kan få rabatten frem når jeg prøver at booke de her billetter?

    Har både prøvet CPH-TXL og CPH-CDG i december. Når jeg finder afgangene er det den normale pris der står, og der er ikke noget rabat. Jeg kan godt få MC Premium rabatten frem hvis jeg vælger Plus.

    Men fx CPH-CDG der vil den have 30.000 points t/r hvad enten jeg vælger GO eller PLUS. Jeg kan ikke få den ned på 18.000 points :confused::confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fik samme fejl ved forsøg i december. Kunne ske at de har fejlet med seneste rejse dato et sted.. I november gik det fint
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Kunne først heller ikke få den reducerede pris fra point bargain'en frem - kun den fra Fly Premium. Men så loggede jeg af og på igen, og så virkede det.

    Fik således booket en billet til Riga i Plus til mig og en kammerat for kun 24k point. Nice.
     
    tbh, Henry, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    #SKIT
     
    tbh, Henry, PeterA og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side