Jeg mailade min kontakt og jeg fick info att Redaktøren som gör sidorna og texten på alla språk er svensk.
Der er faktisk 8 destinationer fra DK i dag: Beirut Lisabon Malaga Nice Palma Sarajevo Toulon München LINK: https://insideflyer.dk/billigere-bonusrejser-sas-klar-points-bargains/ Jeg ser muligheden for et besøg i varmen for færre point
Lidt svært at finde en uge til Beirut når det lun er lørdags afgangen, men ellers kunne det være spændende og plads på alle afgange ligner det.
Ja jag misstänkte det... Vi vet ju vad SAS också kan betyda. Om han sitter i Frösundavik får jag gå förbi och ge honom en språkkurs
Dags igen, denna gang mellom Danmark og Norge & Sverige med 30% off! Book: 13–19/3 2018 Rejs: 1/4–31/5 2018
Har der været point bargain på business class til USA nogensinde, ud over special occasions? Det husker jeg ikke, kommer det så ned i 80.000?
Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, var i sommeren 2015, hvor de havde tilbud på Stavanger-Houston ruten med Privatair flyet. Halv pointpris på Business, dvs 50.000 Eurobonus point tur/retur.
Stämmer! Annars är det ännu längre tilbaka, men inte i C utan i Plus, hette då Economy Extra. Vad sägs om denna, CPH-Chicago för kun 20 000 point, var i julkalender 2009. Og ja, jeg sparaer på alla godingar! Dessutom fick man 500 extrapoint för att boka online!
Var vel i November SAS havde 30% på alle bonusbilletter, også business. Kunne dengang kombineres med Sas mc premium rabat også. Eller husker jeg helt forkert nu.....?
Det var 20% som kunne kombineres med MasterCard premium rabatten - dvs 48000 point for business retur til usa
Jeg kan desværre ikke bryste mig af et SAS Mastercard eller Status (mit beskedne sølvkort måtte lade livet efter 2 korte år), men jeg har 75.000 point som jeg har svært ved at beslutte mig om skal bruges hos partner alliance eller gemmes til en tur på SAS business. Havde en fornøjelse tur med Thai Airways på business fra Tokyo til Sri Lanka sidste år, selvom deres A380 havde set bedre dage.
Nye byer med 40% off: Prag, Manchester og Amsterdam. Rejse 1/7 - 30/9 Book: 15 - 18/5 (der står godt nok april, men de mener sikkert maj)
Men vi fik da i hvert falde afklaret hvad SAS mener er Danmark og ikke mindst hvad der IKKE er Danmark...