Har ni inte badat hos The Blue Lagoon på Island, då är det dags, det er så dejligt! 40% rabat, boka fram til 19 februar.
En ny ute nu! Book 27. juni – 3. juli 2023 Rejseperiode: 1. september – 30. november 2023 Fra DK til: Manchester, London, Bruxelles, Paris, Milano, Amsterdam, Düsseldorf, Berlin, Dublin, Aberdeen, Gdansk, Warszawa, Hannover. 25% point rabat i Go/Plus Bonus.
Lige nu får du 25 % pointrabat på bonusrejser til/fra Milano, Rom og Palma de Mallorca. Book senest: 24/10 Rejseperiode: 1/11 - 31jan
Då kom den en till 25 % pointrabat på bonusrejser til Aarhus, Aalborg, Trondheim og Bergen" Book senest 20. november 2023 Rejseperiode: 1. december 2023 til 31. marts 2024 SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus
Og en till i Go & Plus. Lige nu får du 30 % pointrabat på bonusrejser til Nice, Barcelona, Prag, Gdansk og Warszawa. Book senest 23jan Rejs 1feb-30apr
Hmm, kanske äntligen dags att besöka en vän i Tórshavn! Book senest 20. februar, rejseperiode 1. marts til 31. maj 2024 25% rabat Go Bonus/Plus Bonus til/fra Aalborg og Færøerne
25% til færøerne er altid en god deal - samme når Svalbard kommer på tilbud. Overvejer selv en tur til Færøerne, hvis jeg kan få datoerne til at passe med et ophold på Hilton Garden Inn deroppe
Godt at høre - men placeringen er ikke voldsom ideel. Det er hverken by eller natur - og nærmeste nabo er et XL byggemarked hvis jeg ikke husker forkert.
Men skal man opleve øerne i en lejebil, og det skal mange, så synes jeg beliggenheden fungerer ganske godt: Let at komme til/fra og masser af p-pladser .
Yes. Korrekt. Men synes nu de “små” hoteller i centrum af Thorshavn er at foretrække. Gå til og fra restauranter mm
Enig, Hotel Hafnia har rigtig god beliggenhed. Og blandt de nye er Hotel Brandur også med bedre beliggenhed. Men tager man derop skal man tag ene lejebil og køre rundt på øerne i eget tempo. Og så er beliggenheden kun til gene når man skal til og fra restauranter i Tórshavn om aftenen. Se fleste gode restauranter ligger lige ved Hotel Hafnia i centrum, som vel nok er 20 min gang fra Hilton - og opad bakke når man skal hjem. Med det sagt synes jeg alle bør benytte sig af tilbuddet og få set noget af det flotteste natur vi har i Kongeriget.
Du skal bare bede om et værelse til den anden side med udsigt over dalen og lidt kig til vandet. Og så tager det blot en halv times tid at slendre ned i byen, hvis du da ikke bare hopper på en af de adskillige gratis bybusser.