20% off på alla SAS destinationer, Go/Plus/Business. Book senest 19. april Rejseperiode: 1. maj til 31. oktober
Jeg har prøvet at booke dette tilbud både via pc og app'en, men begge dele fejler, og beder mig logge på, selvom jeg er logget på. Har prøvet Kundeservice, men de hævder, det er min profil, det er galt med og kan/vil ikke hjælpe. Har I gode folk derude et smart fif?
Bor i DK og starter rejsen i DK. Har booket oceaner af gange, men lige pludselig kan jeg ikke booke. Vildt underligt: Når jeg har valgt ud- og hjemrejse, bliver jeg bedt om at logge på, selvom jeg er logget på, og så kommer jeg ikke videre. Kundeservice vil ikke hjælpe uden at skulle have betaling (selvom jeg er Diamond), og chatten vil ikke håndtere bonusrejser.
Måske trivielle forslag, men evt. forsøg i anden browser eller med "privat" tilstand slået til. Forsøg af slette cookies. Prøve på anden maskine - telefon. Har selv haft tilsvarende problemer tidligere, men det løste sig - kan ikke huske hvordan... Formentlig nok bare ved en kombination af tid og ovenstående.
tak for input. Jeg har dog prøvet 2 forskellige pc'er, to forskellige browsere, slettet både cookies and cache, samt prøvet app'en på min telefon. Intet synes at virke. Mon ikke tiden læger alle sår?
Jeg har også problemer, hvor hjemmesiden (rigtig) ofte blot giver en rød bar i toppen med teksten "We are facing issues with your request. Please try again, and if problem still persists contact SAS support [04]". Det sker oftest, når jeg søger efter bonus-billetter og/eller når jeg skal bruge lavpriskalenderen, og både på computer og mobil-app... Hvis jeg skifter fra Chrome til Safari er der ingen problemer, men så er jeg heller ikke logget ind.
Er jeg den eneste, som ikke kan se rabatten til New York? Den giver mig fuld EB pris selv i perioden. Vilkårene siger til alle destinationer, men lige New York ser ikke ud til at virke. Skal man bare ringe ind?
Jeg kan godt få rabatten (se herunder), men har selv haft problemer med at booke. Efter et par opkald, fik jeg fat i den helt rigtige medarbejder, som ordnede det hele for mig på to minutter.
Tak - jeg kan også få det til at virke som one-ways nu, men ikke retur. Må nok ringe ind, hvis det bliver aktuelt.
Nice! Lige nu får du 50 % pointrabat på bonusrejser i SAS Go Bonus til Atlanta. Book senest 6. maj Rejseperiode: 17. juni til 31. august
God deal - 2 voksne og 2 børn for 90.000 point. Smart af SAS at få fyldt Go op på en ny rute i en tynd periode - og samtidig få reduceret balancen af bonuspoint
Der er nogle få business-pladser ledige i uge 22 til de hurtige Så kan man "stacke" rabatten med Fly Premium.
Hvordan får du rabatten til at slå igennem? Vil lige tjekke om de også gav rabat på de 6 biz billetter jeg har booket i slut juni
Det gælder jo kun på Go, så der er ingen rabat på Business. Jeg kan se prisen på 15.000 point på Go og Fly Premium rabatten til 30.000 for Plus og Business.
Ja, det kan jeg da godt se. Det er første gang jeg har set dem prissætte det på denne måde. Ved tidligere kampagner har det altid været for alle klasser. Denne gang er det specifikt for SAS Go Bonus :-(