Du skrev bare, at du ville se, om der var rabat på dine business billetter. Jeg kan fint få den til at vise rabatten på 15.000 point i Go. Kigger du uden for kampagneperioden?
Time again, denna gang 20% off. Lige nu får du 20 % pointrabat på bonusrejser til/fra Danmark, Sverige, Norge og Finland. Tilbuddet gælder returrejser på Go/Plus Bonus. Book senest 19. maj Rejseperiode 1. juni til 31. august
Lige nu får du 25 % pointrabat Go/Plus på bonusrejser til/fra Paris, London, Amsterdam, Gdansk, Poznan, Bruxelles og Manchester. Book senest: 11. juni Rejseperiode: 1. aug til 30. nov
30% pointrabat til USA: Lige nu får du 30 % pointrabat på alle rejser til og fra New York, L.A, Chicago, San Francisco, Washington D.C, Boston og Atlanta. Gælder enkelt- eller returflyvninger i SAS Go, Plus eller Business mellem 1.-30. november. Bestil senest 22. september. Hvordan er erfaringen, hvis man allerede har købt en bonusbillet i denne periode - kan man få eftergivet rabatten eller?
Nej - men du kan afbestille og bestille igen (så det afhænger af om du synes gebyret opvejer pointrabatten).
Og så skal du være sikker på, at der er bonus billetter. Det ville jo være træls, hvis du afbestilte og bagefter ikke kunne få nye billetter.
Du kan ringe og bede en agent ombooke til de ledige pladser. I praksis vil de tilbageføre de brugte point, og købe en ny billet til den nye pris. Tror gebyret for ombooking og afbestilling er det samme?
Jeg skal lige huske rigtigt, for det har jeg tidligere forsøgt, og der fik jeg at vide, at det kunne de ikke være sikre på. Men mener, at det var fordi det var en *A bonusrejse, og han kunne ikke se om Avianca segmentet kunne genfindes.
Der er helt åbent for EuroBonus billetter til Nuuk over sommeren hvis man er hurtig. De koster 15.000 point per vej og 175 kr. at afbestille, så køb nu og tænk senere
Det var et kort udsalg - nu koster en billet til Nuuk 3500 kr. eller 90.000 point per vej. Til gengæld er der ny EuroBonus kampagne med 25% rabat til London, Helsinki, Gdansk og Tallinn.
Nej Grønland har vist altid været defineret som Europa (og ikke nationalt som Færøerne). Det ser ud til, at SAS bare har lukket award space igen hele sommeren.
Endnu en kampagne, som lige nu fremgår af sas.dk: Lige nu får du 25 % point-rabat på bonusrejser på indenrigsflyvninger. Tilbuddet gælder enkelt- og returrejser på SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus. Og som altid får børn i alderen 2-11 år 50 % på pointprisen, selv på allerede nedsatte priser. Book senest 17. november 2024 Rejseperiode: 1. januar til 31. marts 2025 Point rabat: 25 % i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus
Lige et opfølgende spørgsmål... hvilken indenrigsdestination skal jeg vælge, hvis jeg gerne vil opleve "kulden fra en skitur" og "et snedækket eventyr"?