Jeg er dog en lille smule bekymret hvis de vil bruge sådan en en-motors A340 på de nye ruter Men det er måske et nyt spareprogram for at mindske fuelforbrug
CPH-BOS biotech rute, masser af business potentiale (det er næsten et hint at norwegian skulle ud og drille) ARN-MIA Solrute til de vinter-sol-søgende svenskere, der er måske også en lidt større base der vil betale for business CPH-LAX Salget til Californien går godt og LA er det nye Berlin - denne kunne selvfølgelig også blive fra ARN eller OSL Mine egne ikke helt så så realistiske ønsker: CPH-IAH CPH-DEN Begge de sidste store United hubs som SAS ikke flyver til (ja SVG-IAH, men det var vist en fuser med ren business og under 50$ pr tønde olie) Anders
Lidt fra Aftenposten i Norge: http://www.aftenposten.no/okonomi/Klart-for-to-nye-direkteruter-fra-Oslo-til-USA-8129575.html
Hmm så ser ud som om SK ser ARN som lufthavnen mod øst måske for at dæmme op for AY? Nu må vi se om artiklen har ret, men aftenposten har vel kilderne i orden.
Sker dette så har CPH godt nok fået en nitte i igen.... Så har de sidste 4 ruter været udenom CPH med Stavanger og Hong Kong som de første to... Spændende at vente de næste timer og se
Der var rygter om Oslo til Miami i 2014 med "et nyt selskab" - Bak Viking International Airlines - som ville flyve ruten. Så der er nok folk nok til den ud af Oslo er vurderingen: http://www.vg.no/forbruker/reise/nytt-flyselskap-aapner-oslo-miami/a/23239720/ Det skete så ikke - men nogle har kigget på den aktivt i et stykke tid.
Men er det ikke en "begmand" til CPH? - som jeg forstår, har SAS hele tiden sagt at CPH er for dyre, og derfor vil man "straffe" dem, forstå dem der kan med ruter uden om CPH, lad os se hvad der sker.. - så vil jeg hygge mig med en windows 10 opgradering imellemtiden...
Alle er jo nok klogere i dag kl. 17 men kan vel sige så meget at der kommer nyheder fra både CPH, ARN og OSL - og at nogle i denne tråd har gættet rigtigt og at andre ikke har