Nye SAS langruter? Gæt og vind

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Flemming Poulsen, 16/8/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg kunne ikke være mere enig i, at chancerne for en direkte rute fra Skandinavien til Brasilien er minimale, og intet andet end drømmetænkning der aldrig bliver til noget. Økonomien hernede er helt i bund, og en elendigt ledet regering, der er bygget på korruption, møder ikke nok modstand fra folket. Brasilien bliver mindre og mindre attraktiv for omverdenen når det kommer til at lave penge, og dermed har flyselskaber ikke det store at lave på transatlantiske ruter til Brasilien.

    Brasilianske Real er helt nede i kurs 183,5 hvor de for et halvt års tid siden lå på næsten kurs 250, så du har helt ret i at jeg nyder godt af den lave kurs, da det er blevet meget billigere at rejse rundt i Brasilien!
     
  2. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Det havde været skønt med en rute til Delhi uden at skulle til FRA eller LHR. Finnairs afgang via HEL er næsten altid udsolgt
     
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Forventer selv til at skulle derover og arbejde for det danske hold om et års tid. Glæder mig ... og håber ikke jeg selv kommer til at betale for billetten! o_O
     
    DrDreier og jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side