Opdatering til EB optjening på SAS & *A

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af tbh, 17/9/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg er helt enig i at EBD ikke giver daglige fordele sammenlignet med andre - såsom United. Og United er noget bedre til at give fordele og en af de gode hvis man som de fleste er på økonomi er deres gratis opgradering til Economy Plus.

    Fortæl gerne lidt mere om dine oplevelser som United Gold medlem - dem er der ikke så mange af baseret i DK :)
     
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    @PeterA
    Kan man køre statusmatch fra EuroBonus Gold/Diamond til United? Eller hvad mener du med statusmatch? :) Er nysgerrig...
     
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Jeg forespurgte i forbindelse med at mit rejsemønster muligvis kommer til at skifte fra øst til vest, de var villige til at lave en instant upgrade med en challenge inden for de første 3 mdr. (Derimod ville Iceland Air smide en saga Guldkort i min retning uden nogen forbehold, blot for at trække min vestgående forretning, så nu tygger jeg lidt på "what to do".) ((men men men - man bliver vel træt af at se på Reykavik i længden ;) ))
     
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Nej, det kan man ikke. United accepter ikke statusmatch fra bonusprogrammer inden for *A. Men man kan jo lige lave en statusmatch først til Etihad - blive Gold der, og så har man vupti en guldstatus uden for *A :)

    United's match er i øvrigt som Schwert skriver i virkeligheden en challenge, men man bliver upgradet til en højere status med det samme, og kan beholde den i løbet af de 3 måneder, hvor 'udfordringen' kører.
     
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Må nok give Peter A ret, jeg tror faktisk jeg indsendte BÅDE mit EBD og mit Skywards Guld kort (bare for at imponere UA), så det er nok på baggrund af min EK status de har givet mig en challenge......
     
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det står helt tydeligt i betingelserne. Går ud fra EBD stadig er guld-status.
    http://www.united.com/web/en-US/app...ns/registrationDetails.aspx?&PromoCode=TB8230

    Customers who have Star Alliance™ Silver or Gold status are excluded from this offer.
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Jow jow, men tomato tomato, potato potato, een ting er hvad de skriver en anden ting er hvad de gør!!! Ville nok ikke være første gang i historien at et selskab siger en ting og gør en anden, men UDADTIL vil storebror i *A (sorry LH :) )sikkert gerne signalere samhørighed, hvis forretningen er spændende nok, er selv de mest standhaftige til salg for usselt mammon (IMHO)
     

Del denne side