Oplevelser som Diamant?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 20/9/15.

  1. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Award billetter kvalificerer ikke til CU, men jeg vil tro at du stadig kan risikere en OPUP ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Såååå er diamant phonen tilbage...
    IMG_3296.jpg

    Så får vi at se hvor længe den hænger ved...;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Samme med guld telefonen på appen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så klikker man og tænker, fedt det er et hemmeligt nummer, men så er det bare +45 70102000 og så kan bælge, "ring op".. fantastisk integration og det er lige hvad jeg har manglet i App.. :eek:o_O
     
    Schwert, SophieHendriksen, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Fandme nedern, de kunne godt give os sådan et superhemmeligt nummer ;)
     
    SophieHendriksen, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  6. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Fordelen er måske at du ikke behøver at indtaste dit EB nummer som ved almindelig opringning? 10 sekunder sparet som kan bruges til jagt på Eurobonustilbud i stedet for. :rolleyes::D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det er jo ikke et personligt nummer, kommer ikke udenom, at jeg skal taste mit bonusnummer ind.. det er nærmest det der gør det overflødigt med den her feature..
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det kunne være fedt hvis de havde et andet nummer som rent faktisk var dedikeret til guld/diamanter, hvor den genkendte nummeret og koblede det med ens profil eller i det mindste bare havde en kort besked "indtast venligst eb nummer, 9 cifre" i stedet for en lang besked om velkommen til SAS og star alliance (med dansk udtale af alliance..) og lange pauser og bla bla opkaldet kan blive optaget, og vidste jeg at jeg kunne tjene eurobonus point på alle (not true) mine rejser etc...

    Det kan være der er noget lovgivning med optagelse af opkaldet, men det kunne i hvert fald godt være kortere :)
     
    SophieHendriksen, Kenneth K, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Jeg må sige at min tilfredshed med eurobonus fik 10 takker opad da det i dag lykkedes mig at booke en returbillet til Los Angeles på business for 48.000 point (kombineret pointtilbud og Premium card med business for economy points). Måske er det i virkeligheden bedre end upgrade vouchers. I hvert fald en besparelse, der vil noget, og bedre end Eyvinds SAS dreams!!!
     
    JacobBruun, alexanderln, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Jeg har det på samme måde.

    Jeg har også lige fået booket 2x Miami retur i Biz til min bror og hans kone samt 2x New York i business retur til mine kone og hendes søster. Miami til 96000 og New York til 120000. Det er sgu næsten for godt til at være sandt.
     
    Frequie, frankbrix, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. flyvendeFF

    flyvendeFF Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Første SMS på min telefon i går morges da jeg landede i LHR var fra SAS at min retur 18.40 var aflyst, og jeg var ombooket til 06 næste morgen - prøvede at skrive til Diamant mail, og ringe til Eurobonus, der var ingen hjælp. De lovede iøvrigt at sætte mig standby til ledige pladser, men er ret sikker på at det ikke var registreret nogen som helst steder.

    Endte med at tage i lufthavnen, for blot at opdage at rigtig mange stod med samme problem - gik til SAS billetkontor hvor rigtig mange blev ombooket til næste dag, men det virkede som om de prøvede 110% for at finde en bedre løsning for mig, og vupti, lige pludselig var 29E ledig på 14.05 afgangen!

    Minus: Diamant mail/telefon kunne ikke bruges til noget som helst
    Plus: er 99% sikker på at EBD status var det der fik mig i sæde 29E, med god hjælp fra en meget venlig SAS ansat
     
    alexanderln, Henry, Thorkild og 9 andre "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tror de har flere beføjelser i lufthavnen ved IRROPS, men fedt du kom med :)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, dè findes endnu ... dèm med en fin conduite.
     
    Henry og flyvendeFF "Synes godt om" dette.
  14. flyvendeFF

    flyvendeFF Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Ja bestemt, hun reddede min dag i går
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  15. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Fin flyvning i dag fra arlanda til København. Kun 1 time forsinket. Bestilte 1 Mikkeller øl og 1 flaske vand (go klasse), stewardessen fandt kort automaten frem men nået at spørge "er du diamant" jeg smilte og nikkede, og hun sagde "god fornøjelse" og så gik hun videre til næste række hvor de bad om et glas vand
     
    Henry, SophieHendriksen og Kenneth K "Synes godt om dette"
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Synes det er blevet standard for dem at spørge på disse ruter, i stedet for at se på ipad'en...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    Nu er jeg selv kun guldmedlem, men fik et indblik i diamanternes verden i går, som jeg næsten ikke kan lade være at dele. Så låner tråden her til en lille fredagshistorie:

    SK503 i går på vej fra CPH til LHR. Havde snuppet første række i Go, vinduesplads. På de to andre pladser kom et par fyre, nok midt 20’erne, fra et større naboland nord for Danmark

    Knapt oppe i cruising-højde fik den ene trykket på call-button. Da stewarden kom flashede den ene af de to et diamantkort og bad om to flaske bobler. De kom hurtigt og jeg fik en kop kaffe og satte mig til at læse lidt. Tænkte kort at det var imponerende at en så ung fyr var diamant, men det kan der jo være mange forklaringer på.

    Men naboerne var først lige gået i gang. Allerede før de første flasker var tømt blev næste omgang bestilt, og med fire flasker på bordet blev diamantkortet sat op mellem flaskerne og der blev tager fotos.

    Sådan fortsatte det. 10 flasker nåede de at få, før vi ramte det klassiske holding pattern øst for London. Nu var de efterhånden ret højrøstede og selv om jeg på ingen måde er snerpet, og selv sætter stor pris på en lille beruselse over skyerne, så var det tydeligvis ved at lette lidt rigeligt for mine naboer.

    Flyets krængning kombineret med en let opgasning førte da også til, at to halvfyldte flasker væltede og kabinen nu duftede godt af halvlunken champagne. En tålmodig purser tørre op og fjernede uden at spørge også resterende halvfyldte glas. Let brok fra naboerne, der dog på nuværende tidspunkt ikke opfattede så meget.

    Opfattelsen haltede også lidt, da ham på gangpladsen pludselig rejste sig, da vi var på final approach. Straks lød der kontant skideballe over højtaleranlæg. Da det ikke hjalp kom purser løbende og nærmest tvang ham i sædet og spændte selen for ham. Nu var festen tydeligvis slut!

    Efter landing stavrede de ud, og purseren så ret lettet ud.

    Ros til purseren for at have taklet situationen med stor ro, må ikke være let. Og godt at vide at man ikke skal holde sig tilbage fra at bruge diamantgoderne hvis man engang får sådan et kort:)

    God weekend!
     
    PeterA, Flyvefisken, PENSIONISTEN og 16 andre "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  19. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Ny enhancement eller bare en tidlig julegave fra SAS til Diamanter? Point er ikke længere gyldige :mad: WHAT?!?!?! Håber det bare er sætternissen, der er på spil her :D Glædelig jul til alle

    Diamond_benefits.png
     
    Erwin Lansing, Jeblin, PENSIONISTEN og 11 andre "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Haha, så er det godt jeg på det nærmeste har tømt kontoen!
     
    PENSIONISTEN, Claus Heine, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side