Oplevelser som Diamant?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 20/9/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Og dem har du 4 af nu?
     
    tbh, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    NOT BAD !!!! Sådan en sabel kunne jeg godt bruge, typisk den skal komme lige efter man selv har valgt en gave fra goodiebag forleden :D

     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    [​IMG]
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Sablen kan sågar bruges som kagespade??? ;)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Ja, så prøvede jeg også at få den meget flade fornemmelse: Har stakkevis af point på min EB konto. Ville booke en bonusrejse på plus med 3 overnatninger i august, men det var stort set umuligt.
    • Udgangspunktet var en tur fra Billund til Prag. Der var ikke mange dage at vælge imellem og rejsetiderne blev alt for lange (flere gange med overnatning i CPH eller ARN)
    • OK, så kunne vi da forsøge os med alternative rejsemål: London, Dublin, Spanien, Italien, Grækenland og flere lande. Enten er rejsetiderne helt tossede (hvem gider at vente 10 timer i en lufthavn eller have en overnatning) eller også ingen pladser.
    • Fik så den ide, at turen kunne gå til USA. Vi ville være fleksible med byer og datoer (og så skulle turen lige være lidt længere). MEN: naturligvis ingen billetter på Business for point. Kun billetter på plus. Og kun til Chicago.
    Så endte med at bestille en tur til Chicago 10 - 15 august på plus. Ud via CPH, hjem via ARN. Niecen og hendes kæreste, som får turen i bryllupsgave var naturligvis meget glade. Jo, jeg sparede da også 40.000 point, fordi jeg har det højeste niveau på mit Mastercard premium.

    Men jeg sidder stadig tilbage med en meget flad fornemmelse:
    • Stort set ingen brugbare bonusbilletter i butikken
    • Næsten igen fordele med mit MasterCard premium (kun 25% rabat).

    I det gamle Sovjetunionen, havde folk penge, men butikkerne var tomme. Det var også min klare opfattelse ved dages køb hos eurobonus. Du kan sidde med stakkevis af point - men ingen mulighed for at bruge dem.

    Lige nu, er jeg i hvert fald ikke tilfreds med udvalget i butikken.

    Og skulle du tænke skat: De brugte point er optjent privat (det holder jeg nemlig også styr på i mit regneark)

    PS: Til gengæld ser det ud til, at jeg har fået en OK værdi på mine point: Omkring 15 øre stykket. Men denne ville naturligvis også have været højere, hvis jeg kunne have fået billetter på Business.
     
    Henrik Olsen, Offlyer, Claus Heine og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Er du ikke en anelse forvænt:cool:?
    Hvor mange andre ville kalde 25% rabat for 'næsten ingen fordele'.o_O

    (undskyld, det var ikke sådan ment :oops: )
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Jo, det er da meget fint med 25% rabat. Men, det er jo ikke en ekstra fordel jeg får. Jeg har betalt for et Mastercard Premium, hvor jeg har optjent retten til at få bonusbilletter på plus/business til "go-priser".

    Men det var simpelthen umuligt at finde billetter (indenfor Europa) og til USA skulle jeg søge noget, før jeg fandt en tur. Men der var ingen ledige biletter på Business. Dermed kan jeg reelt ikke udnytte de fordele, jeg er stillet i udsigt med mit MasterCard.

    Det er i det lys, jeg har skrevet "Næsten igen fordele"
     
    Kenneth K, Henrik Olsen, SebastianBruun og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Jeg forstår godt frustrationen, men det er altså de færreste bonus/milage programmer der har ledige billetter i transatlantisk business i sommerferien, et par måneder før afrejse.

    Hvis du kigger her: https://travelhacks.azurewebsites.net/ så kan du finde de ledige business-billetter der er de næste godt 300 dage.

    Du kan evt. tjekke nogle dage før afrejse, eller sætte en alert på Travelhacks-siden, for at se, om SAS åbner for ekstra sæder.
     
    Henrik Olsen, asf og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,196
    "Synes godt om" modtaget:
    3,966
    Point:
    113
    Jeg er 100% enig. Der er meget få bonusbilletter at hente - og hvis man skal frem i flyet - og have glæde af sit MC premium, så er det endnu mere umuligt. OG diamantmailen er værdiløs hvad dette angår.

    Må dog sige at du søger med relativt kort varsel - og at du få billetter til Chicago på Plus med så kort varsel er dog positivt.
     
    Henrik Olsen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  10. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    En fra Jylland. Det svare jo bare til at spare momsen - som man jo ikke betaler alligevel.... :p:eek::rolleyes:
     
    SophieHendriksen, AaB_CPH, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Enig. Men billetten til Chicago var en nødløsning, fordi vi simpelthen ikke kunne finde billetter indenfor Europa (vi havde 3 uger - og vi var meget fleksible med datoer og destination).

    Enig - og jo, det er jeg da også glad for at det var muligt.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Point taken.
    Men det vil nok være dårlig karma at forsøge at få forbrugerrådets opbakning til at kalde det 'vildledende markedsføring'..
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. TCF

    TCF Aktivt medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    115
    Point:
    28
    Så er der kommer endnu et særligt tilbud til diamondmedlemmerne, nok mest henvendt til københavnerne:)
    upload_2018-7-8_10-16-38.png
    Programmet er som lyder:

    Løb CPH halvmaraton med SAS Eurobonus.

    Vi ved, at tiden betyder alt for vores medlemmer. Derfor har vi forberedt hele dagen, så du får en eksklusiv og hyggelig dag i SAS Exlusive Runners' Lounge, hvor der er sørget for alt, så du kun skal koncentrere dig om at møde op og nyde løbet.

    Prisen for hele herligheden er kun 5,000 EuroBonus points.

    SAS Exclusive Runners' Lounge inkluderer:

    Startnummer værdi 475 DKK
    Løbe T-shirt fra Saysky
    Eksklusivt Libratone headset Track+ fra vores samarbejdspartner Libratone til en værdi af 1499 DKK/1849 SEK/1849 NOK
    Mad og drikke hele dagen

    Før løbet kan du møde den Olympiske Triatlet Rasmus Henning som giver os alle en peptalk inden vi sammen går mod startområdet. Før løbet sørger vi for en god protein- og energifyldt morgenmad og så kan du møde to spændende halvmaraton løbere; SAS VP, Didrik Fjeldstad som byder velkommen og den Olympiske Triatlet Rasmus Henning som giver os alle en opmuntrende peptalk inden vi sammen går mod startområdet. Både Didrik og Rasmus deltager i løbet sammen med dig og de får følgeskab af tre SAS piloter i fuld uniform. Efter løbet skal vi fejre dagens triumfer sammen med god musik og et glas kølige bobler, hvorefter Madklubben Østerbro sørger for mad og drikke. Prisen er 5,000 EuroBonus points.

    Program

    09.00 SAS exclusive runners' lounge åbner
    09.00 - 10.00 Ankomst og udlevering af velkomstpakke med løbenummer og Libratone headset Track+
    10.00 - 10.10 Velkomst ved Didrik Fjeldstad Vice President SAS Brand & Marketing og denne dag også halv maraton løber
    10.10 - 10.30 Pep-talk ved Rasmus Henning og samlet afgang mod startområdet
    10.45 Ankomst startområdet
    11.15 - 11.45 Løberne sendes afsted
    13.30 - 16.30 Fejring af løberesultaterne, mad, drikke og mingling
    16.30 Tak for i dag

    Der er udbudt 150 pladser. Snuppede selv to pladser til mig selv og en god kollega og skal vist til at løbetræne lidt nu:(
    Der er vist ikke sendt en mail ud om det til dismonds og det er vist ret typisk. Arrangementerne plejer at blive lagt ud på hjemmesiden flere dage inden der udsendes en invitation pr. mail så min erfaring er at det vistnok er en god ide at holde sige ajour en gang om ugen for lige at følge med i om et nyt arrangement skulle være dukket op. 5000 point er en super pris, høj værdi for ens point må man vel sige!
     

    Attached Files:

    Henry, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Godt at du så dette og postede det. 2 stk bestilt herfra.
     
    Henry, PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  15. TCF

    TCF Aktivt medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    115
    Point:
    28
    Jeg undrer mig bare over at man selv skal finde ud af hvilke “events” der er. Sidste efterår nåede jeg at melde mig på ølsmagning i Carlsbergs lab ved løbende at checke hjemmesiden ud. Det var for øvrigt også et super arrangement der som overraskelse blev afsluttet med en mindre middag på Carlsbergsmuseet ledsaget af 6 forskellige øl og en gave med hjem. SAS viste oprigtig interesse for os deltagere og ved hvert af bordene ved middagen sad der en medarbejder fra SAS marketing el lign. parat til svare på spørgsmål og få feedback på selskabets produkter. Det vil de nok også gøre når vi kommer hjem fra løbeturen, fint nok med mig at kunne snakke med SAS ansigt til ansigt.
     
    Henry, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det er da også en fin deal selv om man ikke er med på løb.
     
    Henry, Henrik Olsen, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvis nogen skulle være på champagne sabel-markedet, så kan jeg melde at udgaven fra goodie bag'en fungerer ganske glimrende
    IMG_20180708_190556.jpg
     
    Senest redigeret: 8/7/18
    Henry, asf, jespersm og 10 andre "Synes godt om" dette.
  18. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Hvor har du købt den dug henne? :confused::D:D:D:oops:
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er en af gaverne i den nuværende Diamond Goodie Bag :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Så hellere en kagespade:)
     
    Henry, Thorbjoern, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side