Oplevelser som Diamant?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 20/9/15.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    Ja, en gang fra CPH til AAR (som i øvrigt blev fløjet af Jettime)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Heldet tilsmiler mig :)
    Bød ikke på upgrade på vej hjem - og fik i stedet denne dejlige mail. Og så smider vi nok 2*25k for at kunne komme helt op i morgen på flyet :)
    image.png
     
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det tror jeg desværre ikke du skal føle dig så sikker på: C1 D1 Z1 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O9 G9 N9
    Men på en dagsflyvning er plus jo heller ikke så tosset, specielt når man blot har betalt en god pris for go :)

    Det er lidt farligt at være medlem af dette forum. Jeg ender i år med minimum 5 longhaul segmenter i business, 1 i first og 2 i plus. Samtidig regner jeg med at ende med over 80.000 miles. Hvad skal der sker næste år???
     
    Kenneth K, Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Æv. Prøvede bare med en dummy-booking hvor den sagde der var plads. Men ellers er Plus også helt ok :) og ja, det bliver svært at holde op med livsstilen!
     
    PENSIONISTEN og tbh "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ups, klebager, men jeg havde åbenbart byttet rundt på origin destination, så du har noget bedre chance: C7 D7 Z7 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L0 T0 O9 G9 N9
    Dog stadig et begrænset antal pladser og i givet fald kun ulige vinduespladser tilbage
     
    PENSIONISTEN og alexanderln "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    :mad::mad::mad: - ærgerligt der ikke er en stortudende smiley... - fedt @alexanderln - jo ikke et dårlig trade off for en 1999kr tur...:)
     
    PENSIONISTEN og alexanderln "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Bøvl med at opgradere ved check-in, da jeg jo allerede var opgraderet.. Til sidst var der kun sæder langt væk fra hinanden tilbage. Så vi bliver i Plus sammen med @asf
     
    asf og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så har du de point til en red eye i stedet! God tur!
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    - SK940 15may LAX-ARN : Jeg modtog en mail fra SAS på *selve afrejse dagen* om at jeg var blevet upgraded by courtesey fra go til plus. Heldigvis havde jeg ikke checked in i tilfælde af at det ville have bremset en upg.
    - Der var kun ganske få ledige pladser på plus, så det at var virkelig en courtesey upg.

    ( Jeg havde oprindeligt reserveret et seat i midtersektion i GO. På Expertflyer så jeg dagen før afrejse, at de 3 seats ved siden af mit var blocked, flot gestus, men en upg var selvfølgelig bedre).
     
    Frequie, alexanderln, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Kristian "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    -Ved afrejse i morges fra CPH checkede jeg in hos Swiss for legs CPH-ZRH-GVA samt returboarding kort for GVA-CPH SK618 (SK613 cph-gva var cld om morgenen).
    -Paa SK618 boarding kortet stod der korrekt SK*G.
    -Da jeg droppede min bag hos Dnata (SAS^ s nye handlingagent i GVA) fik jeg et nyt b/p.
    -Paa dette b/p stod der ikke SK*G, men derimod kun EBD / SK Diamond.
    -Priority lane kunne ikke benyttes.
    -Retur til checkin, hvor jeg fik en chokerende information ... SAS vil ikke betale for Priority Lane. Jeg har en eco billet, men er EBD. Gad vide om SAS vil betale Priority Lane for Plus rejsende .... Man skulle tro, at det er en fejl, eftersom jeg sagtens kunne komme igennem SAS Fast Track i CPH med mit LX1267 b/p.
     
    isolCBflyer, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @alexanderln
    Jeg sender en mail til Diamond adressen. Sådan en information til SAS´s passagerer kan jo være ganske skæbnesvanger..
    Check-in agenten var nemlig slet ikke i tvivl, da jeg kom retur. Hun var meget præcis i sin forklaring om at SAS ikke vil betale for Priority Lane.
     
    tbh, alexanderln, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Jeg har i weekenden været på Nordkapp med min "gamle" far.

    Man gør følgende: :)
    1) Flyv til Alta (10.000 point per person t/r fra Aalborg, bestilt da der var kampagne sidste år)
    2) Lej en bil (Har statusmatchet mig til Platinum hos Sixt, så vi blev opgraderet fra en lille Kia Rio til en stor Kia Sportage med ALT i udstyr)
    3) Kør de 233 km fra Alta lufthavn til Nordkapp (Overnat evt. i Hönningvåg og tag tidligt derop, så slipper man for alle krydstogtsturisterne)

    Stor oplevelse, kan anbefales !!
    Men, det er slet ikke derfor jeg skriver i denne "tråd".

    For, da vi tidligere i dag sad i flyveren fra Alta til Oslo spurgte jeg om vi måtte få en øl, da jeg var usikker om det kun er på udenrigsture man kan få alkohol (som EBD)
    Den søde stewardesse svarede, at der fra i går var kommet nye EBD regler, så man som EBD ikke længere kan få "gratis" alkohol på SAS GO, til gengæld måtte jeg vælge mellem alle snacks fra menukortet, og selvfølgeligt alkohol frie drikkevarer.

    Er der andre der har fået samme besked?
    Umiddelbart mener jeg faktisk det vil være et ok bytte - snacks i stedet for øl, hvad syntes I?

    (Der er nok en masse norske EBD'er der ikke har opført sig ordentligt, det har man jo tidligere set på Oslo båden, altså med nordmænd der får alkohol ;))
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    På siden http://www.sas.dk/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsniveauer/ står dette under fodnote *****. Og det har stået dér længe. Men måske er de nu begyndt at håndhæve det.
     
  16. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Sorry, kan se min tekst kan misforståes.
    Hun fortalte at den nye EBD regel er at man ikke kan få alkohol på både indenrigs OG udenrigs.
     
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvis de havde startet ud med det på den måde havde det været fint efter min mening. Jeg har aldrig synes at det var et kæmpe benefit, selvom det jo er rart nok på specielt long haul go.

    Men hvis det her virkelig er tilfældet er det da endnu et eksempel på fantastisk kommunikation og latterlige enhancements. Nu har jeg tjekket både app, dansk og engelsk hjemmeside og der står det stadig nævnt som en benefit. Så længe de ikke har ændret det må en kvittering sendt på mail til diamant mailen vel udløse noget godtgørelse af en eller anden art?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    lyder meget mærkeligt. Og heller intet er skrevet på IF.no el. på businessclass.se, hvor jeg ellers tror at alkohol kan bringe de flestes sind i kog.. men omvendt lyder det underligt hvis de begynder at give gratis snacks..
     
    Senest redigeret: 31/5/16
    PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Ja, forvirringen er/var total, for vi kunne efterfølgende godt få en øl da vi fløj videre til København.
    ALF-OSL var en B378 med norsk personale, OSL-CPH var en A320 med dansk personale.
    Information er nok ikke nået ud til alle endnu, eller også misforstod jeg hende bare.
    Det er primært derfor jeg vil høre om der er andre der har fået tilsvarende besked.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Skærmbillede 2016-06-01 08.35.45.png
    Ser at der er kommet ny smoothie. Den må nogle Diamanter da lige se at prøve :)
     
    PENSIONISTEN, asf, HrKrogh og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side