Oplevelser som Diamant?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 20/9/15.

  1. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Waw, så skal du vist flyve en 350-900 - spændende.
    Og nu er det oldingen der taler : husk at claime dine point for den cld sk964 på mailen : [email protected].
     
    tbh, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja da.. 40 TP til min nye alliance og da SK point også...

    Ja, det bliver fedt st prøve et nyt fly!
     
    tbh, Kenneth K, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg så lige en QR A350 parkeret i Boston. Glæder mig til at se et (SQ) indvendigt til sommer, det er i hvert fald et flot fly udefra.

    På trods af at jeg ikke fik CU (havde drømt om direkte fra go til business, nu hvor der ikke er plus til Boston), så var det en ganske udemærket oplevelse at flyve med Privatair til Boston. Da jeg kom til min plads sagde stewardessen at nu kunne jeg godt tage den med ro, jeg var den første, med stort smil. Jeg fortalte hende at jeg bedre kunne lide den gamle kabine i dette fly, det forstod hun vist godt.
    Services var hele vejen med store smil, jeg sagde at jeg gerne ville have sparkling wine inden maden, hvilket de ikke havde... Det var egentligt utroligt at det slet ikke var med i flyet. Jeg blev tilbudt hvidvin i stedet, men valgte den 'drikkelige' rødvin. De skiftede person on hun begyndte at taste i terminalen og jeg prøvede at sige det behøvede hun ikke, men det forstod hun ikke og sagde at hun skulle bruge et kreditkort. Jeg prøvede at vise det, men det var ikke godt nok, hun mente det skulle swipes, selvom jeg prøvede at forklare hun skulle kigge på kortet. I sidste ende gik der et lys op for kollegaen og så fik jeg kortet tilbage, og de udvækslede et ord og sagde "we'll get you some boubly stuff" med et diskret nik mod business kabinen. Servicen havde allerede været god, men der kom lidt ekstra opmærksomhed efterfølgende, blev tilbudt andet da de gik runder med vand og sådan noget. Jeg fik det lidt bedre med bredden på sæddet efter et glas pagne! Jeg synes dog det er lidt syndt at de har den der entertainment box siddende, når de alligevel ikke bruger systemet, for den tager godt nok meget benplads.

    Det backfirede at jeg skiftede sæde og endte ved vinduet med en ret stor damme i midten. Hende og barnebarn eller hvad det var mente desuden at det var bedst at de bare blev siddende og jeg hoppede over dem, de 3 gange jeg skulle på toilettet, men ellers var de flinke nok og servicen holdte mit humør oppe!
     
    asf, Peter F., clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  4. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg fløj fra Dusseldorf til København tirsdag d. 4 april med SAS på Go klasse.

    Under serveringen bestilte jeg 2x Mikkeller Plane Ale. Min plan var at nyde dem når jeg kom hjem så de røg i tasken.

    Da de ryddede op i kabinen blev jeg spurgt af Stewarden: "Hvad skete der med to plane ale du bestilte?" - jeg fortalte at jeg ville nyde dem i aften efter en lang arbejdsdag. Han fortalte mig at det ikke var meningen og Diamond Perk drikkevarer var til for at blive drukket under flyvningen. De havde rigtig mange diamanter der bestilte et par rødvin/hvidvin og tog det med hjem.

    Det er første gang jeg har oplevet dette. Bare så I andre er forberedt på det.
     
    cocoboo, PENSIONISTEN, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Han kan da bare være ligeglad... Nå, men tak for heads up, det er sikkert alle de svenskere og nordmænd, der er mere end tørstige :)
     
    PENSIONISTEN, isolCBflyer, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    De sidste par gange har jeg oplevet at de åbner dåsen når de serverer - det er nok for at man ikke skal tage den med hjem.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg synes det er helt rimeligt at de serverer drikkevarer ombord åbne og at folk ikke tager dem med hjem.
     
    Thomas Bække Olesen, Baadsgaard, Peter F. og 10 andre "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    helt enig. Hvis folk tager dem med hjem så gør det jo nok bare at den perk bliver fjernet ved næste "enhancement"
     
    Flyvefisken, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Enig!! Selv en jyde kan købe sine drikkevarer selv!!! o_Oo_O
     
    Flyvefisken, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men om den bliver konsumeret i flyet = 99% eller taget med hjem, det kan da besætningen være ligeglade med eller? skal de nu være politimænd også, de kan ikke en gang finde ud af at se i manifestet om der er diamanter ombord eller ej...

    Og er der nogen der misbruger det? jeg har selv taget en af de nye mikkeler, spurgte om 2, han åbnede den ene og den anden kom med hjem... sorry, nu ødelægger jeg det for alle...
     
    Henry, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Og du spørger om hvorfor du aldrig bliver op/upp'ed - der er svaret min ven - Tante SAS mener du har fået hvad du skal ha' :D:D:D
     
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Her sidder man stille og roligt og læser IF indlæg og pludselig brister lattermusklerne og tårerne triller som et Niagara Falls - @Schwert hvor får du det dog fra ...
     
    MaleneChristensen, Henry og Schwert "Synes godt om dette"
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Tja - det kommer til DSGM, som de ti bud kom til Moses - som sendt fra himlen ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg synes det er rimeligt man spørger om 2,3,4.. drikkevarer fordi de ikke så ofte lige tager en ekstra tur med vognen. Så er det klart at man kan fejlbedomme en gang i mellem og den sidste så ryger med hjem, men ellers synes jeg også det giver mening at de åbner den ene når man bestiller flere.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tror vi skal have uddelt nye nicknames:
    @frankbrix = Edward Fortyhands
    @tbh = Amy Winehands
     
    john christensen, Schwert og Henry "Synes godt om dette"
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har fået en hel (50mL) irish cream med hjem fra en tur på longhaul hvor det hele jo skulle bestilles inden maden :rolleyes: Og så nogle halve flasker vand, for jeg drikker mere end et glas, men ikke en hel flaske og går ud fra de ikke ville servere af den flaske jeg har drukket af.
    Og jeg startede vist egentligt altid med at ville have flasker med vand fordi det irriterede mig at da jeg var guld blev jeg et par gange nægtet et glas vand, så skal de ikke som diamant sige at nu kan de godt... :)
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  17. DKresident

    DKresident Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    100
    Point:
    33
    Var tilfældigvis lige forbi og checke diamond.flysas.com og er det bare mig eller er der blevet fyldt op i goodiebag'en på det sidste?? har ikke lige gennemskuet om der er noget jeg ka bruge (stadig ingen kagespande)...
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 8/4/17
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nå, så er det tid:

    IMG_0600.jpg

    Hvad mon de vil fortælle om i år??? Eurobonus 4.0 ???? Eller nye forbedringer eller ?????

    Hvad tror i ???
     
    cocoboo og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der kommer info om EB 3.0
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Det gjorde der også for et år siden.....
     
    Henry, T4L og alexanderln "Synes godt om dette"

Del denne side